Ambition Knows No Bounds - Heresy-era Rogue Trader, Solar Auxilia & Questoris Knights
+5
Thunderlions
vloerbrood
Staal
Itsacon
Xarin
9 posters
Page 3 of 8
Page 3 of 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Ambition Knows No Bounds - Heresy-era Rogue Trader, Solar Auxilia & Questoris Knights
Valt wel mee, als je beide onderdelen van een laagje lijm voorziet dan heb je al snel een sterke verbinding. In de ergste gevallen schraap je gewoon het primerlaagje er even af met een scherp hobbymes voordat je er lijm op smeert.
Re: Ambition Knows No Bounds - Heresy-era Rogue Trader, Solar Auxilia & Questoris Knights
BrookM wrote:Valt wel mee, als je beide onderdelen van een laagje lijm voorziet dan heb je al snel een sterke verbinding. In de ergste gevallen schraap je gewoon het primerlaagje er even af met een scherp hobbymes voordat je er lijm op smeert.
why didnt i think of that...
ShasODerpy- Self-proclaimed Hero of the Tau Empire
Heb vandaag niet superveel kunnen doen vanwege werk, maar heb wel her en der wat kunnen aantippen en bijwerken. Schouders en armen zitten er nog niet permanent op, maar dit word wel min of meer de eindpose van deze naamloze Knight (alhoewel ik nu al de suggestie heb gekregen om deze Reb Brown te noemen). Het carapace is bijna klaar, ik moet alleen nog de koper met Reikland flesh washen en daarna de randen en rivets voorzien van Runefang steel.
Daarnaast ben ik ook langzaam aan het kijken of ik een gepaste Knight Noble kan vinden die ik ergens op de base bij het rechterbeen kan zetten, dit oogt nogal leeg in tegenstelling tot het midden (waar een banner komt) en het andere been, dat dominerend op een stuk xeno tech staat. Suggesties hiervoor zijn meer dan welkom.
Daarnaast ben ik ook langzaam aan het kijken of ik een gepaste Knight Noble kan vinden die ik ergens op de base bij het rechterbeen kan zetten, dit oogt nogal leeg in tegenstelling tot het midden (waar een banner komt) en het andere been, dat dominerend op een stuk xeno tech staat. Suggesties hiervoor zijn meer dan welkom.
Sieht gut aus
Misschien een officer of the fleet?
Misschien een officer of the fleet?
Thunderlions- Champion of Humanity
Ik heb al tweemaal de Officer of the Fleet mini, eenmaal voor m'n Guard leger, andermaal voor het toekomstig Space Marine leger waar ik af en toe aan werk.
That's a shame...
Misschien een Techpriest Enginseer? En anders kan je altijd een kitbash van de Command Squad set doen, daar zit vast wel wat leuks tussen.
Misschien een Techpriest Enginseer? En anders kan je altijd een kitbash van de Command Squad set doen, daar zit vast wel wat leuks tussen.
Thunderlions- Champion of Humanity
Er zijn verschillende astropath mini's die misschien in de buurt komen met wat conversion werk.
Scratchy- Posts : 120
Ik heb zo'n beetje iedere (recente) psyker al in m'n verzameling, zowel Astra Blah-blah als Inquisition. Het zijn leuke minis, maar niet echt militant ogend.
Re: Techpriest, heb ik er ook twee van, deze gebruik ik voor andere zaken, daarnaast, deze Knights zijn Imperial aligned and niet Mechanicum.
Re: Techpriest, heb ik er ook twee van, deze gebruik ik voor andere zaken, daarnaast, deze Knights zijn Imperial aligned and niet Mechanicum.
First world problems
Ik kon me herinneren dat er zo iets bestond als een Titan Pilot model van Fw eens kijken of ik het nog op kan duiken
[edit]
Hier zijn ze, geen idee of je voor die stijl wilt gaan.
http://www.forgeworld.co.uk/Warhammer-40000/Titans/TITAN_CREW_ON_FOOT.html
[edit]
Hier zijn ze, geen idee of je voor die stijl wilt gaan.
http://www.forgeworld.co.uk/Warhammer-40000/Titans/TITAN_CREW_ON_FOOT.html
vloerbrood- Posts : 426
Nu ik ze zo zie zou de "officer of the fleet" ook gewoon werken ( die rechter)
http://www.games-workshop.com/en-GB/Imperial-Guard-Regimental-Advisors
De man met de telefoon van de Cadian command squad ziet er ook wel goed uit
http://www.forgeworld.co.uk/Warhammer-40000/Imperial_Guard/Cadian_Shock_Troops/CADIAN-COMMAND-HQ-SQUAD.html
http://www.games-workshop.com/en-GB/Imperial-Guard-Regimental-Advisors
De man met de telefoon van de Cadian command squad ziet er ook wel goed uit
http://www.forgeworld.co.uk/Warhammer-40000/Imperial_Guard/Cadian_Shock_Troops/CADIAN-COMMAND-HQ-SQUAD.html
Last edited by vloerbrood on Thu Oct 16, 2014 9:59 am; edited 1 time in total
Ik heb al twee van die blisters.
En ja, de Officer of the Fleet is een van mijn meest favoriete GW minis allertijde, samen met de Astropath, uitstekend gesculpt door Juan Diaz.
En ja, de Officer of the Fleet is een van mijn meest favoriete GW minis allertijde, samen met de Astropath, uitstekend gesculpt door Juan Diaz.
Ennuh, Forge World is mij op dit moment een beetje te duur om een hele command squad te kopen voor een mini.
Ik behoor niet tot de 1%, deze Knight aankoop heeft min of meer mijn hobby budget voor de komende maanden flink aangetast!
Ik behoor niet tot de 1%, deze Knight aankoop heeft min of meer mijn hobby budget voor de komende maanden flink aangetast!
K ik ken het, wat goedkopere alternatieven dan.
Op die vrouw zijn deze modellen best bruikbaar
http://shop.ramshacklegames.co.uk/index.php?main_page=product_info&products_id=153
http://shop.ramshacklegames.co.uk/index.php?main_page=product_info&products_id=229
http://shop.ramshacklegames.co.uk/index.php?main_page=product_info&cPath=7&products_id=108
Op die vrouw zijn deze modellen best bruikbaar
http://shop.ramshacklegames.co.uk/index.php?main_page=product_info&products_id=153
http://shop.ramshacklegames.co.uk/index.php?main_page=product_info&products_id=229
http://shop.ramshacklegames.co.uk/index.php?main_page=product_info&cPath=7&products_id=108
Ooh, de derde gozer van de eerste link ziet er inderdaad goed uit.
En, yay, nog iemand die Curtis kent!
En, yay, nog iemand die Curtis kent!
Nog op zoek naar een noble, maar dat heeft geen haast. Heb in de tussentijd wel deze besteld:
"Ursula, fleet officer" by Brother Vinni. Ik link zijn site niet, gezien hij nogal een handje heeft in het sculpten van NSFW minis, best jammer, gezien zijn Fallout en 40k minis heel goed te doen zijn.
"Ursula, fleet officer" by Brother Vinni. Ik link zijn site niet, gezien hij nogal een handje heeft in het sculpten van NSFW minis, best jammer, gezien zijn Fallout en 40k minis heel goed te doen zijn.
Taurox nummer drie, ik zit nog op de wielen vanuit Down Under te wachten, dus in de tussentijd ben ik alvast aan de slag gegaan met het converten van het exterieur, zodat deze er als een echte recce voertuig uitziet.
Vrees niet, de randen van het mesh worden later vandaag nog bijgewerkt.
In alle waarschijnlijkheid word dit de transport van mijn Harker squad, dus in ware 'Murican style heb ik een 'Nid toxin sac die ik over had aan de trekhaak bevestigd.
Vrees niet, de randen van het mesh worden later vandaag nog bijgewerkt.
In alle waarschijnlijkheid word dit de transport van mijn Harker squad, dus in ware 'Murican style heb ik een 'Nid toxin sac die ik over had aan de trekhaak bevestigd.
Mooie toevoegingen, maakt dat het model er een stuk realistischer uit ziet. (al blijft dat lastig met de taurox). Also fuck yeah truck balls
Nog steeds geen wielen van Down Under, schade.
Nou ja, niet dat ik echt superveel tijd had voor de hobby afgelopen week.
Maar, ik heb wel een tweetal models gevonden die als uitstekende Knight Nobles zullen dienen voor mijn legertje:
En met alternatief hoofd:
En deze:
Met alt hoofd en hand optie:
Enige jammere is dat beide dames op een strategisch stuk rommel staan om de een of andere reden. Misschien moet ik deze dandertijd maar vervangen met een dode Tau en dode heretic.
Nou ja, niet dat ik echt superveel tijd had voor de hobby afgelopen week.
Maar, ik heb wel een tweetal models gevonden die als uitstekende Knight Nobles zullen dienen voor mijn legertje:
En met alternatief hoofd:
- Spoiler:
En deze:
Met alt hoofd en hand optie:
- Spoiler:
Enige jammere is dat beide dames op een strategisch stuk rommel staan om de een of andere reden. Misschien moet ik deze dandertijd maar vervangen met een dode Tau en dode heretic.
die helm is supergaaf @_@
maar helaas misschien niet helemaal toepasselijk voor een "knight noble"
maar helaas misschien niet helemaal toepasselijk voor een "knight noble"
Ik ben er zelf niet weg van, maar het hoofdje zal geofferd worden aan de bits box voor later dit jaar.
uh.. im sorry for asking.... but what is "Conquest" ?
Geen probleem, Conquest is het vierde Horus Heresy boek gedaan door Forge World. Deze heeft een campaign systeem, legerlijsten voor the Imperial Army en Imperial Knights. Maar ook fluff, fluff, FLUFFFFF!
Ik heb deze voornamelijk gekocht omdat het bijna kerst is, er de officiële regels instaan voor die aparte Knight die ik vorige keer gebruikt heb (dus geen experimental rules meer) en de army list voor de Knights is vele malen beter dan die van de Knights codex. Daarnaast ook nog gebalanceerder.
Ik heb deze voornamelijk gekocht omdat het bijna kerst is, er de officiële regels instaan voor die aparte Knight die ik vorige keer gebruikt heb (dus geen experimental rules meer) en de army list voor de Knights is vele malen beter dan die van de Knights codex. Daarnaast ook nog gebalanceerder.
Page 3 of 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Similar topics
» SOLAR AUXILIA OGRYN CHARONITE SQUAD
» FW - Solar Auxilia Tactical Command Squad & Samus
» Solar Auxilia Veletaris Storm Section w. power axes
» FW Knights en hun regels
» Imperial Knights komen er aan!
» FW - Solar Auxilia Tactical Command Squad & Samus
» Solar Auxilia Veletaris Storm Section w. power axes
» FW Knights en hun regels
» Imperial Knights komen er aan!
Page 3 of 8