Ambition Knows No Bounds - Heresy-era Rogue Trader, Solar Auxilia & Questoris Knights
+5
Thunderlions
vloerbrood
Staal
Itsacon
Xarin
9 posters
Page 5 of 8
Page 5 of 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Ambition Knows No Bounds - Heresy-era Rogue Trader, Solar Auxilia & Questoris Knights
Ben maar weer bezig geweest vanavond, foto's zijn nogal crappy, schijnbaar kan een iPad toch niet alles..
Na ik de Sentinel heb afgemaakt maar een begin gemaakt aan dit ding, alvast er een ruw camo patroon opgezet die ik morgen netter ga uitwerken en opschonen.
Terwijl de verf op dat ding aan het drogen was heb ik ook maar alvast een begin gemaakt aan m'n Enginseer, moet nog veel aan gebeuren, o.a. de huid nog van een dun laagje voorzien, alles opschonen, daarna washen, highlighten en basen.
Na ik de Sentinel heb afgemaakt maar een begin gemaakt aan dit ding, alvast er een ruw camo patroon opgezet die ik morgen netter ga uitwerken en opschonen.
Terwijl de verf op dat ding aan het drogen was heb ik ook maar alvast een begin gemaakt aan m'n Enginseer, moet nog veel aan gebeuren, o.a. de huid nog van een dun laagje voorzien, alles opschonen, daarna washen, highlighten en basen.
Re: Ambition Knows No Bounds - Heresy-era Rogue Trader, Solar Auxilia & Questoris Knights
Wahey, vandaag is mijn Raging Heroes Kickstarter pledge dan eindelijk binnengekomen en is dat rampzalige avontuur na bijna twee jaar eindelijk voorbij! Ik heb beide mini's gelijk maar schoongemaakt en inelkaar gestoken, met Eisenstein op de base van mijn WIP Knight Errant, die er nu allebei geweldig arrogant uitzien:
Ik heb nog geen idee wat ik met Wolfenstein ga doen, misschien maak ik er wel een count-as 30k Centurion van, als deze lightning claws mogen hebben. Dan heb ik alvast mijn eerste Astartes HQ in the pocket!
Ik heb nog geen idee wat ik met Wolfenstein ga doen, misschien maak ik er wel een count-as 30k Centurion van, als deze lightning claws mogen hebben. Dan heb ik alvast mijn eerste Astartes HQ in the pocket!
Ik had het over robots het laatst en m'n broer heeft mij een setje kado gedaan, is misschien een beetje vroeg (precies een maand), maar happy birthday to me!
Nu alleen nog van de Tau leren hoe ik het beste jetpacks kan gebruiken voor MAXIMUM EFFECT.
Nu alleen nog van de Tau leren hoe ik het beste jetpacks kan gebruiken voor MAXIMUM EFFECT.
die dingen zijn zoooo cool....
ShasODerpy- Self-proclaimed Hero of the Tau Empire
En ze hebben jetpacks.
TEACH ME SENPAI!
edit.
Maar het zal nog wel effe duren voordat ik ze in ga zetten. Ik ga ze vanavond eerst schoonmaken, dan ga ik er later deze week mee aan de gang, wanneer ik tijd heb.
De uiteindelijke deadline zal zijn, ergens rond 13 april.
TEACH ME SENPAI!
edit.
Maar het zal nog wel effe duren voordat ik ze in ga zetten. Ik ga ze vanavond eerst schoonmaken, dan ga ik er later deze week mee aan de gang, wanneer ik tijd heb.
De uiteindelijke deadline zal zijn, ergens rond 13 april.
Wou gaan primen vanavond (ik had toch maar alvast de benen inelkaar gezet en de bases voorzien van zand) en dan houd ineens de chaos black ermee op, terwijl ik nog een halve bus heb.
BLEH.
Moet maar gauw weer naar 't Lab gaan voor een nieuwe bus. Damn it.
BLEH.
Moet maar gauw weer naar 't Lab gaan voor een nieuwe bus. Damn it.
Ik ben gisternacht en vandaag bezig geweest.
Een veteraan met Volkite charger en rode baret:
Een, ahem, navigator of evil totally not chaos aligned priestess:
Fluffy fluff fluff: deze dame is void born, oftewel, in de ruimte geboren, vandaar de dunnere ledematen en een hoger dan gemiddelt lichaamsbouw.
Een Auxilia medic, dewelke eenOOP GW mini is:
Een veteraan met Volkite charger en rode baret:
Een, ahem, navigator of evil totally not chaos aligned priestess:
Fluffy fluff fluff: deze dame is void born, oftewel, in de ruimte geboren, vandaar de dunnere ledematen en een hoger dan gemiddelt lichaamsbouw.
Een Auxilia medic, dewelke een
Enfin, ik loop wel de hele tijd te kraaien dat er een tank scenario aankomt, maar dan heb ik zelf nog geen tank die mee gaat doen? Nandeyaro..? Dat moet gefixt worden, stat!
Is nog WIP en naamloos, maar dat komt nog wel. Geïnspireerd door Tallarn Executioner. Als ik er de tijd voor kan vinden ga ik ook proberen deze te weatheren en whatnot.
Is nog WIP en naamloos, maar dat komt nog wel. Geïnspireerd door Tallarn Executioner. Als ik er de tijd voor kan vinden ga ik ook proberen deze te weatheren en whatnot.
En nog maar een update, best raar, op standby staan, maar geen oproep krijgen.
Ik moet de linkerkant nog opschonen en de blauw-rood-blauw lijnen wat netter maken, daarna op die kant ook een tweetal decals en dan is het bijna klaar. Alleen die irritante rupsbanden nog en dan kan ik mij gaan verdiepen in dat hele weathering gebeuren.
Deze tank zal trouwens (best cheesy) Mortis als naam dragen. Hue hue hue.
Ik moet de linkerkant nog opschonen en de blauw-rood-blauw lijnen wat netter maken, daarna op die kant ook een tweetal decals en dan is het bijna klaar. Alleen die irritante rupsbanden nog en dan kan ik mij gaan verdiepen in dat hele weathering gebeuren.
Deze tank zal trouwens (best cheesy) Mortis als naam dragen. Hue hue hue.
Volgende project:
Na een hele tijd in 't Lab te hebben gestaan is het tijd om die Baneblade maar eens schoon te maken, oude decals te verwijderen en deze grondig op te knappen.
Stap 1: Een tank commander eraan toevoegen. Check!
Stap 2: Nieuwe antennes voor de koepel. Pending..
Stap 3: Schoonmaken! Pending..
Stap 4: Paintjob! Pending..
Stap 5: Decals! Pending..
Na een hele tijd in 't Lab te hebben gestaan is het tijd om die Baneblade maar eens schoon te maken, oude decals te verwijderen en deze grondig op te knappen.
Stap 1: Een tank commander eraan toevoegen. Check!
Stap 2: Nieuwe antennes voor de koepel. Pending..
Stap 3: Schoonmaken! Pending..
Stap 4: Paintjob! Pending..
Stap 5: Decals! Pending..
Kleine update:
De eerste laag grijs zit nu op de turret, deze ga ik later vandaag bijwerken en waar nodig aantippen. Daarna een lichte drybrush van Terminatus Stone on the details eruit te pikken, gevolgt door de details, zoals de verlichting, optics en wapens. Als het een beetje meezit kan ik alvast de koepel dit weekend af krijgen zodat ik mij kan focusen op het moeilijkste onderdeel: de juiste decals vinden!
De eerste laag grijs zit nu op de turret, deze ga ik later vandaag bijwerken en waar nodig aantippen. Daarna een lichte drybrush van Terminatus Stone on the details eruit te pikken, gevolgt door de details, zoals de verlichting, optics en wapens. Als het een beetje meezit kan ik alvast de koepel dit weekend af krijgen zodat ik mij kan focusen op het moeilijkste onderdeel: de juiste decals vinden!
Enfin, nu ik eindelijk weer een beetje tijd heb na al dat werk (en de Better Call Saul season finale ), Four Queens is weer een stukje verder klaar:
Four Queens is een beest, dat moet gevierd worden, met kill rings en whatnot op de Baneblade cannon. De derde skull, met het lintje eronder is een hele speciale kill, deze is om te vieren dat ik eenmaal Farsight plus een command team (met donkey puncher!) met een Thunderblitz heb platgereden.
Nu.. stowage doen, heavy stubber, verlichting en de oath of moment linten opschonen.
Four Queens is een beest, dat moet gevierd worden, met kill rings en whatnot op de Baneblade cannon. De derde skull, met het lintje eronder is een hele speciale kill, deze is om te vieren dat ik eenmaal Farsight plus een command team (met donkey puncher!) met een Thunderblitz heb platgereden.
Nu.. stowage doen, heavy stubber, verlichting en de oath of moment linten opschonen.
Heb een begin gemaakt een een klein en snel tussenproject met als deadline de 25e van deze maand: Skitarii!
De models zijn in de tussentijd ook al voorzien van de relevante primers: bruin voor de bases en benen, zwart voor de strider en rood voor de torsos en de dragoon. Zodra dit alles droog is ga ik aan de benen en bases proper beginnen.
Ook leuk de Skitarii kit komt met een extra Galvanic rifle, een excellent conversion bit voor de troop leader van mijn lasgun tercio. Daarnaast heb ik ook de cohort vexilla voorzien van een grotere banner, zodat deze makkelijker doel is voor de snipers.
De models zijn in de tussentijd ook al voorzien van de relevante primers: bruin voor de bases en benen, zwart voor de strider en rood voor de torsos en de dragoon. Zodra dit alles droog is ga ik aan de benen en bases proper beginnen.
Ook leuk de Skitarii kit komt met een extra Galvanic rifle, een excellent conversion bit voor de troop leader van mijn lasgun tercio. Daarnaast heb ik ook de cohort vexilla voorzien van een grotere banner, zodat deze makkelijker doel is voor de snipers.
Okay, de Skitarii (nog steeds niet af..) zijn leuk om te bouwen, maar een PITA om te painten.. Dus deze heb ik maar ter zijde gezet en ben ik mij maar weer gaan focusen op de campaign zelf.
F.L.T.R.
Baroness DuChess, deze zal binnenkort de base van mijn Knight Warden gaan versieren en als HQ dienen voor mijn Questoris Knights. Ik ergerde mij eerst enorm aan de berg schedels, maar nu.. het past wel bij de achtergrond van het karakter, iemand die iedereen uit de weg werkt om de familie te beschermen.
Een naamloze Strategos voor mijn Tactical Command squad. Het pistool moet nog gebeuren, tezamen met opschonen etc. Zodra deze dame af is dan is de command squad zelf al 40% af. Nu nog de andere veteran, standard bearer en vox operator..
Als laatste is een pompeuze klootzak die ik als objective marker ga gebruiken. Maar zoals hij erbij staat laat ik waarschijnlijk nog liever de tegenstander hem pakken.
F.L.T.R.
Baroness DuChess, deze zal binnenkort de base van mijn Knight Warden gaan versieren en als HQ dienen voor mijn Questoris Knights. Ik ergerde mij eerst enorm aan de berg schedels, maar nu.. het past wel bij de achtergrond van het karakter, iemand die iedereen uit de weg werkt om de familie te beschermen.
Een naamloze Strategos voor mijn Tactical Command squad. Het pistool moet nog gebeuren, tezamen met opschonen etc. Zodra deze dame af is dan is de command squad zelf al 40% af. Nu nog de andere veteran, standard bearer en vox operator..
Als laatste is een pompeuze klootzak die ik als objective marker ga gebruiken. Maar zoals hij erbij staat laat ik waarschijnlijk nog liever de tegenstander hem pakken.
En weer een stukje verder. De Veletaris zit erin voor size comparison, het enige wat ik met die gedaan heb is een rood streepje over een pauldron heen trekken om aan te geven dat het een veteran is met Preferred Enemy (Infantry). De baroness is zo goed als af nu, moet alleen nog her en der aantippen en opschonen. Het enige wat nu nog ontbreekt is de Knight Warden! De dame met de lightning claws word een toekomstige Centurion (let op: hiermee doel ik op de 30k HQ variant en niet de 40k variant), deze is nog WIP gezien ik niet echt weet welke kant ik op wil gaan met deze. Als laatste de Strategos van de Auxilia Tactical Command Squad, deze is nu af en wacht op de rest van haar squad, waarvan ik nog de Proclaimator, Vexilarius en veteran Auxiliary met meltagun moet afmaken.
Page 5 of 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Similar topics
» SOLAR AUXILIA OGRYN CHARONITE SQUAD
» FW - Solar Auxilia Tactical Command Squad & Samus
» Solar Auxilia Veletaris Storm Section w. power axes
» FW Knights en hun regels
» Imperial Knights komen er aan!
» FW - Solar Auxilia Tactical Command Squad & Samus
» Solar Auxilia Veletaris Storm Section w. power axes
» FW Knights en hun regels
» Imperial Knights komen er aan!
Page 5 of 8