Ambition Knows No Bounds - Heresy-era Rogue Trader, Solar Auxilia & Questoris Knights
+5
Thunderlions
vloerbrood
Staal
Itsacon
Xarin
9 posters
Page 2 of 8
Page 2 of 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Ambition Knows No Bounds - Heresy-era Rogue Trader, Solar Auxilia & Questoris Knights
Okay dan, heb vandaag van GW een Taurox gekregen, nu alleen nog de tijd zien te vinden om deze in elkaar te zetten en uiteraard, wachten tot de wielen in de verkoop gezet worden.
Re: Ambition Knows No Bounds - Heresy-era Rogue Trader, Solar Auxilia & Questoris Knights
Heb je een hele nieuwe Taurox gekregen omdat 1 deeltje miste? Dan krijg ik een fractie meer hoop in GW
Thunderlions- Champion of Humanity
Idd een hele nieuwe kit. Ik denk dat het niet alleen vanwege een missend onderdeel is, maar ook omdat ik er ruim een maand op heb moeten wachten.
Maar over het algemeen is GW's customer service altijd al zo schappelijk geweest.
Maar over het algemeen is GW's customer service altijd al zo schappelijk geweest.
Wat ga je doen qua Basing?
Hohum, geen idee nog op dit moment, basen is meer een nagedachte nu. Â Â
wordt dat een 2e knight?
Gulp. Mijn Dreadnought voelt zich steeds slechter
Vrees niet, ik ben niet van plan om iedere keer het hele huishouden mee te nemen. Ik zou het wel leuk vinden, maar of het dan nog leuk blijft voor m'n tegenstanders is nog maar de vraag. Ik wil liever niet de TFG WAAC c*nt van de winkel worden.
Dat hoopte ik al
1 Knight is geen probleem, twee kan net, maar drie is een beetje overdreven. Ik moet wel een heel getailorde lijst spelen wil ik dat nog kunnen verslaan namelijk.
1 Knight is geen probleem, twee kan net, maar drie is een beetje overdreven. Ik moet wel een heel getailorde lijst spelen wil ik dat nog kunnen verslaan namelijk.
Mja, wat ik al zei, dit word geen standaard voor mij. Zodra m'n bits site eindelijk die nieuwe bits binnenkrijgt ga ik weer met mijn Guard echt aan de slag.Thunderlions wrote:Dat hoopte ik al
Vraagje, wat is enger? Een melta-Knight of twee Exterminators met Pask?
Melta-knight. Pask met rending is (voor mij iig) minder eng omdat hij minder makkelijk m'n armour saves negate, en hij heeft geen strength D chainsword Bovendien kan ik met Drop Pods heel makkelijk Pask z'n rear armour meltaen, wat bij de knight een stuk lastiger is.
leuk om alle onderdelen zo los te zien!
op die manier moet ik eigenlijk ook m'n suits behandelen qua painten...
zijn de metal-bits boltgun met black wash?
op die manier moet ik eigenlijk ook m'n suits behandelen qua painten...
zijn de metal-bits boltgun met black wash?
ShasODerpy- Self-proclaimed Hero of the Tau Empire
Ja, grote models zoals de Knight kan je beter in losse stages painten, in dit geval heb ik alle stukken armour eraf gelaten en eerst het skelet geprimed, boltgun metal gepaint en daarna een wash van Nuln oil gegeven. Daarna her en der wat meer kleur aangebracht, waarna ik mij kon focusen op de stukken armour, zodat ik de Knight langzaam maar zeker kan "aankleden" met gepainte onderdelen.
Op dit moment moet ik alleen nog de armen, been platen, schouder platen en banner painten, waarna ik alles erop kan lijmen, maar ik denk dat ik eerst nog met decals aan de gang ga voor een aantal van deze locaties.
Op dit moment moet ik alleen nog de armen, been platen, schouder platen en banner painten, waarna ik alles erop kan lijmen, maar ik denk dat ik eerst nog met decals aan de gang ga voor een aantal van deze locaties.
super!
hoe doe je dat met lijm dan? plastic lijm + verf houdt afaik niet goed.
hoe doe je dat met lijm dan? plastic lijm + verf houdt afaik niet goed.
ShasODerpy- Self-proclaimed Hero of the Tau Empire
Page 2 of 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Similar topics
» SOLAR AUXILIA OGRYN CHARONITE SQUAD
» FW - Solar Auxilia Tactical Command Squad & Samus
» Solar Auxilia Veletaris Storm Section w. power axes
» FW Knights en hun regels
» Imperial Knights komen er aan!
» FW - Solar Auxilia Tactical Command Squad & Samus
» Solar Auxilia Veletaris Storm Section w. power axes
» FW Knights en hun regels
» Imperial Knights komen er aan!