Dinsdag 12 en donderdag 14 augustus
4 posters
Page 1 of 1
Dinsdag 12 en donderdag 14 augustus
Vandaag was het weer leuk om even onder de mensen te zijn en een potje 40k te spelen (ik kan trouwens al weer zitten zonder van de pijn te verrekken ) en dat smaakt wel naar meer.
Volgende week dinsdag en donderdag ben ik waarschijnlijk weer van de partij, weer op zoek naar kleinere games van 40k van zo rond de 500 - 750 punten of 200 punten aan Kill-team (voor het laatste gebruik ik de laatste editie digitale regels die GW in de omloop heeft, mocht je interesse hebben in deze regels, laat het even weten via PM ), je weet wel, de casual shit waar jullie zo'n hekel aan hebben!
Volgende week dinsdag en donderdag ben ik waarschijnlijk weer van de partij, weer op zoek naar kleinere games van 40k van zo rond de 500 - 750 punten of 200 punten aan Kill-team (voor het laatste gebruik ik de laatste editie digitale regels die GW in de omloop heeft, mocht je interesse hebben in deze regels, laat het even weten via PM ), je weet wel, de casual shit waar jullie zo'n hekel aan hebben!
Last edited by BrookM on Fri Aug 08, 2014 2:26 am; edited 1 time in total
Re: Dinsdag 12 en donderdag 14 augustus
hi brookM
ik ben zelf wel geintreseerd om een potje te spelen maar ik heb nog niet egt ervaring met warhammer 40k ik heb wel al en klein leger.
ik ben zelf wel geintreseerd om een potje te spelen maar ik heb nog niet egt ervaring met warhammer 40k ik heb wel al en klein leger.
sammi702- Posts : 8
ik ga proberen er donderdag ook te zijn, nog niet zeker of dat ook lukt :/
@ Sammi
ben jij er dan dinsdag, of donderdag?
hoe klein, is klein? (welk leger speel je, en hoeveel modellen, of punten, heb je?) Warhammer is degelijk te spelen tot op de 400 punten,
kleiner kan je beter gaan kijken naar kill-team (vaak 200 pts)
Kill-team is gewoon 40k, maar met een extra "touch"
@ Sammi
ben jij er dan dinsdag, of donderdag?
hoe klein, is klein? (welk leger speel je, en hoeveel modellen, of punten, heb je?) Warhammer is degelijk te spelen tot op de 400 punten,
kleiner kan je beter gaan kijken naar kill-team (vaak 200 pts)
Kill-team is gewoon 40k, maar met een extra "touch"
ShasODerpy- Self-proclaimed Hero of the Tau Empire
@ShasO, ik hoor het anders wel een dag van te voren.
En Sammi, ik ben niet 100% de beste tegenstander voor beginners, zeker omdat ik zelf er ook weer aan het inkomen ben na maanden van inactiviteit.
En Sammi, ik ben niet 100% de beste tegenstander voor beginners, zeker omdat ik zelf er ook weer aan het inkomen ben na maanden van inactiviteit.
hallo ShasODerpy
ik kan alle bij de dagen . Ik heb en grey knight army hoeveel hij punten weet ik niet echt ik heb 2 strike squads en terminator squad en dread knight , rino ,hq en 4 crusaders.
ik kan alle bij de dagen . Ik heb en grey knight army hoeveel hij punten weet ik niet echt ik heb 2 strike squads en terminator squad en dread knight , rino ,hq en 4 crusaders.
@BrookM,
ik ben er dinsdag, en neem 200 pts killteam , 500 / 750 / 1000 pts mee.
had je al een tijdstip in gedachten?
@ sammi
volgens mij zit je dan ongeveer tot de 1000 punten
heb je dinsdag tijd/zin? dan kan ik je helpen met maken van een army-list, en/of introductiepotje geven.
ik ben er dinsdag, en neem 200 pts killteam , 500 / 750 / 1000 pts mee.
had je al een tijdstip in gedachten?
@ sammi
volgens mij zit je dan ongeveer tot de 1000 punten
heb je dinsdag tijd/zin? dan kan ik je helpen met maken van een army-list, en/of introductiepotje geven.
Ik ben dinsdag vanaf 10:30 aanwezig, dus kom gerust binnen wanneer het je uitkomt.
en edit.
Ik neem 1000 punten mee! Marg bar fishies!
en edit.
Ik neem 1000 punten mee! Marg bar fishies!
ja is goed als ik niet in de weg zit met jully afspraak
als niemand bezwaar heeft zou ik graag op dinsdag komen kijken & schilderen, en misschien een klein potje spelen
Razekiel- Posts : 57
Zolang mijn snipers niet weer geplet worden vind ik het best.
ik ben er rond 11 uur
ik kom dan ook tussen 11 en 12 uur
was echt leuke match!
close combat maakt toch een hoop matches 10x leuker... ik zal eens wat vaker Farsight meenemen.
close combat maakt toch een hoop matches 10x leuker... ik zal eens wat vaker Farsight meenemen.
Er zal nog wel eens een rematch komen later dit jaar, mijn Knight zal zich wreken! Misschien kunnen we dan eentje doen zonder al die intermissies.
Page 1 of 1