Woensdag 6 augustus
3 posters
Page 1 of 1
Re: Woensdag 6 augustus
Klein potjs zijn leuk. Ik wil wel tegen je spelen met 750 punten m'n nieuwe orks, ik ben wel benieuwd hoe ze het doen tegen drop guards. Hoelaat wil je beginnen ?
vloerbrood- Posts : 426
Ik ben er zo rond twaalf uur denk ik.
Ik speel trouwens geen unbound, strikt battle forged.
Ik speel trouwens geen unbound, strikt battle forged.
wow knap, op dat aantal punten. Is het goed als ik wel unbound speel ?
Last edited by vloerbrood on Wed Jul 30, 2014 2:05 am; edited 1 time in total
Dan ga ik flyers spammen, anders kan ik shit doen tegen dat soort lijsten.
edit.
Als je echt alleen maar unbound kan, okee, dan neem ik wel iets anders mee.
edit.
Als je echt alleen maar unbound kan, okee, dan neem ik wel iets anders mee.
ow mij best, van mij mag je flyers spammen
Als we Mealstorm missies spelen maakt me dat niet zo veel uit wie wat mee neemt, die objectives gaan toch alle kanten op. Ga er voor zou ik zeggen. Ben benieuwd hoe orks het doen tegen een drop guard leger met modellen die je leuk vindt om mee te nemen.
Als we Mealstorm missies spelen maakt me dat niet zo veel uit wie wat mee neemt, die objectives gaan toch alle kanten op. Ga er voor zou ik zeggen. Ben benieuwd hoe orks het doen tegen een drop guard leger met modellen die je leuk vindt om mee te nemen.
Je kunt ook gewoon elysians mee nemen als je dat leuker vindt. Ik kijk erg uit naar mooie thematische battle tegen drop troopers. M'n unbound lijst is geen nob biker lijst of deffdread spam lijst, maar gewoon een manier om leuke units mee te kunnen nemen zonder vast te zitten aan een HQ + 2 blobz boys.
ik heb een paar unbound potjes gespeeld en tot nu toe is het me heel erg goed bevallen omdat niemand echt enge units aan het spammen was maar gewoon leuke thematische legers mee neemt.
Om een idee te geven ik neem waarschijnlijk een paar units storm boyz mee + wat goedkope leuke dingen als support.
ik heb een paar unbound potjes gespeeld en tot nu toe is het me heel erg goed bevallen omdat niemand echt enge units aan het spammen was maar gewoon leuke thematische legers mee neemt.
Om een idee te geven ik neem waarschijnlijk een paar units storm boyz mee + wat goedkope leuke dingen als support.
Als ik een ding geleerd heb van spelen bij 't Lab dan is het wel dat leuke lijstjes niet werken voor mij. :P
Maar, ik zal eens kijken of ik iets kan verzinnen wat een kans maakt tegen dat groens.
Maar, ik zal eens kijken of ik iets kan verzinnen wat een kans maakt tegen dat groens.
Is het goed om er 2 uur van te maken ben net gevraagd om morgen in te vallen voor een ochtend shift op m'n werk. Ik zou 12 uur wel kunnen halen maar ik heb liever wat speling voor het geval dat het uitloopt.
Ik zal kijken tot hoe laat ik er ben, maar ik kan niks beloven, ik moet zelf weer op tijd thuis zijn.
ik heb morgen de hele dag ook tijd!, en 40k is voor mij al weer eventjes geleden...
Melvin, hoe laat was jij van plan bij bij 't Lab te zijn? en zou je zin hebben tegen 500 / 750 pts "battle-forged" tau te spelen?
Melvin, hoe laat was jij van plan bij bij 't Lab te zijn? en zou je zin hebben tegen 500 / 750 pts "battle-forged" tau te spelen?
ShasODerpy- Self-proclaimed Hero of the Tau Empire
Ik ben er morgen vanaf zo rond 12:00, ik neem dan twee lijstjes mee, een 500 punten D-99 die battle forged is voor tegen de visjes en een 750 punten Astra Blah-blah-blah Unbound voor schimmel bestrijding.
super!
ShasODerpy- Self-proclaimed Hero of the Tau Empire
Similar topics
» Woensdag 22 mei
» woensdag 24 september
» Wie heeft er zin in om morgen (woensdag de 28e) een pot 40K te spelen?
» 1500pt battle? as Woensdag of donderdag?
» 40k Juli/Augustus
» woensdag 24 september
» Wie heeft er zin in om morgen (woensdag de 28e) een pot 40K te spelen?
» 1500pt battle? as Woensdag of donderdag?
» 40k Juli/Augustus
Page 1 of 1