Two-on-two event!
5 posters
Page 1 of 1
Two-on-two event!
Dag lui!
Op Zaterdag 23 Augustus staat er een twee tegen twee dag gepland.
Deze zal een toernooi format aan houden met een aantal regels.
De dag zal starten om 10:00 en tot ongeveer 18:00 duren. Het streven is om drie rondes te spelen.
Het belangrijkste is dat het een dag word waarop nieuwe of minder ervaren spelers
een aantal goede potten kunnen spelen.
De regels:
- Twee spelers per team
- 1000 punten per speler
- Geen allies
- Geen fortification
- Geen dataslates
- Alle combinaties van legers kunnen een team vormen.
Omdat we aan een tijdslimiet per ronde zitten ga ik er van uit dat er een leger wordt mee genomen welke ook binnen een korte tijd te spelen is. De teams kunnen van te voren ingeschreven worden al ten minste één van de spelers nieuw in in de groep of van buiten komt. Los opgeven kan ook, dan worden op de dag zelf ervaren en minder ervaren spelers gemixt.
Voor vragen of inschrijven mag je reageren, schrijf je wel alleen in als je ook zeker kan.
Op Zaterdag 23 Augustus staat er een twee tegen twee dag gepland.
Deze zal een toernooi format aan houden met een aantal regels.
De dag zal starten om 10:00 en tot ongeveer 18:00 duren. Het streven is om drie rondes te spelen.
Het belangrijkste is dat het een dag word waarop nieuwe of minder ervaren spelers
een aantal goede potten kunnen spelen.
De regels:
- Twee spelers per team
- 1000 punten per speler
- Geen allies
- Geen fortification
- Geen dataslates
Omdat we aan een tijdslimiet per ronde zitten ga ik er van uit dat er een leger wordt mee genomen welke ook binnen een korte tijd te spelen is. De teams kunnen van te voren ingeschreven worden al ten minste één van de spelers nieuw in in de groep of van buiten komt. Los opgeven kan ook, dan worden op de dag zelf ervaren en minder ervaren spelers gemixt.
Voor vragen of inschrijven mag je reageren, schrijf je wel alleen in als je ook zeker kan.
Re: Two-on-two event!
ik doe zeker mee!, ik ga nog even kijken of ik iemand kan vinden die interesse zou hebben in 40k,
8 uur tijd, 3 potjes, moet te doen zijn. maar ook voor nieuwe spelers die evt. uitleg nodig hebben..?
8 uur tijd, 3 potjes, moet te doen zijn. maar ook voor nieuwe spelers die evt. uitleg nodig hebben..?
ShasODerpy- Self-proclaimed Hero of the Tau Empire
Staal wrote:
hoe zit dit met betrekking tot de ally chart?
Mijn lief en ik geven ons op als een gezamenlijk team.
Er zijn geen nadelen mbt legers naast elkaar. Je bent friendly, maar kan geen gebruik maken van elkaars regels, transports ed.
ik heb een speler gevonden!
helaas weten we pas 1 week van tevoren of hij er de 23e echt bij kan zijn. maar hij houdt het op "hoogstwaarschijnlijk wel"
ik laat het horen zodra het zeker is...
inclusief psychic powers? / (of in geval van 2x tau, markerlights?)
om het makkelijk te houden zou ik zelf aanhouden, alleen je eigen leger, geen delen van powers / markerlights / chaptertactics etc.etc.
helaas weten we pas 1 week van tevoren of hij er de 23e echt bij kan zijn. maar hij houdt het op "hoogstwaarschijnlijk wel"
ik laat het horen zodra het zeker is...
Staal wrote:Er zijn geen nadelen mbt legers naast elkaar. Je bent friendly, maar kan geen gebruik maken van elkaars regels, transports ed.
om het makkelijk te houden zou ik zelf aanhouden, alleen je eigen leger, geen delen van powers / markerlights / chaptertactics etc.etc.
ShasODerpy wrote:
Dat is precies wat ik bedoel, je speelt in alle respect een eigen leger, je kan geen gebruik maken van warpcharges, powers, abilities, transports of andere regels van elkaar.
teamgenoot heeft zichzelf vandaag ingepland voor de 2on2 event, wij zijn er de 23e dus ook!
Cool! Dan hebben we iig twee volle teams.
Ik heb nog een speler die mee wil doen en dus met dimitri kan samenspelen.
Meer info volgt de komende dagen
Ik heb nog een speler die mee wil doen en dus met dimitri kan samenspelen.
Meer info volgt de komende dagen
De kans is erg groot dat ik er niet bij kan zijn, dus meld mij om die rede dan ook maar niet aan.
Veel plezier in ieder geval!
Veel plezier in ieder geval!
Timothy- Posts : 240
Xarin wrote:wij moeten ons helaas weer afmelden, we gaan het niet redden
Dat is erg jammer Misschien kunnen we er nu beter een 1v1 van maken.
1 vs 1 is ook prima ik doe iig gewoon mee. En zie wel wat hoelaat en tegen wie.
vloerbrood- Posts : 426
Laten we gewoon met zo veel mogelijk mensen komen en dan maken we er een leuke dag van!
even ter confirmatie,
we zijn nog steeds van plan om 10:00 te starten?
we zijn nog steeds van plan om 10:00 te starten?
Ik ben er wel vanaf dan, Paul komt iets later maar dan zijn we iig mat vijf spelers en kunnen we lekker een aantal potten spelen
Page 1 of 1