Utrecht Minotaurs
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

weer beginnen met de hobby

+5
vloerbrood
Cinnea 14th
Staal
BrookM
Xarin
9 posters

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Go down

weer beginnen met de hobby - Page 2 Empty Re: weer beginnen met de hobby

Post by Xarin Sat Nov 26, 2016 6:37 am

Hey mensen,

tijdje geleden. Er was een warhammer winkel vlak bij mijn woonplaats geopend dus daar heb ik even rondgehangen(5 minuten reizen of 5 kwartier scheelt nogal ongeacht hoe tof het lab ook is), maar helaas heeft die manager door haar acties mijn liefde voor de hobby voor een aardig tijdje verziekt. Maar nu begint het toch weer te kriebelen. Wordt er nog wat gedaan met 40k in het lab(het is eng stil op het forum zie ik). Op het moment ben ik mijn chaosleger weer aan het opbouwen(heb niet echt iets wat competitief kan worden genoemd in de huidige meta) en ben ik door mijn backlog van ongeopende/gebouwde/geschildere mini's heen aan het werken. Wordt er nog wel eens gezamenlijk gebouwd/geschilderd(ik vind dat altijd wel gezellig en het werkt motiverend)?

ben benieuwd naar jullie reacties
Xarin
Xarin

Posts : 294
Join date : 2013-07-16
Age : 38
Location : Apeldoorn

http://www.obsidianportal.com/profile/Harm_Jan

Back to top Go down

weer beginnen met de hobby - Page 2 Empty Re: weer beginnen met de hobby

Post by BrookM Sun Nov 27, 2016 10:17 pm

Er is niets mis met een winkel dichter bij huis opzoeken, dit is een van de redenen dat sommige regulars niet meer komen. Maar, de stilte komt voornamelijk doordat er een aantal druk met school bezig zijn (afstuderen of begin nieuwe studie), door verhuizingen verder weg wonen nu of zeker in mijn geval, toename in drukte werk.

2016 was een beetje een stil jaartje m.b.t. grootse 40k dingen in het Lab (ik betwijfel ten zeerste dat de rivaliteit tussen de tank aces van Shas'O Tim en mij tellen), maar er zijn serieuze plannen om dit volgend jaar weer nieuw leven in the blazen met een aantal dingen. Een van deze is om de twee maanden een 40k doubles toernooi te houden, waarvan de eerste alweer bijna een maandje geleden met goed succes heeft plaats gevonden, met de volgende gepland voor zondag 22 januari.

Uiteraard, je kan altijd gerust langskomen voor een pot normale 40k of iets anders, zoals een van de vele speciale scenario's die GW tegenwoordig in de White Dwarf zet.

Je kan ook altijd gewoon terecht bij de winkel met een project als er daar aan wilt werken, alhoewel het deze laatste maand van het jaar misschien een beetje lastig kan zijn, gezien het rond deze tijd heel druk is bij het Lab i.v.m. verkoop en whatnot, waardoor Mark meer beneden achter de toonbank staat als een of andere inpakmachine dan de vriendelijke oom die wij normaal kennen! Razz





MBT Chaos, er komt binnenkort een extra codex (codex supplement: Traitor Legions) uit voor deze knapen, gaat volgens mij volgende week in de pre-order bij GW, mocht je interesse hebben. Ninja
BrookM
BrookM
Imperial Knight
Imperial Knight

Posts : 1362
Join date : 2013-03-29
Age : 40
Location : Hilversum

http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/user/profile/7375.page

Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum