Utrecht Minotaurs
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tank Shock: Renegade Foundries - Chance Encounter (04-06-2016)

Go down

Tank Shock: Renegade Foundries - Chance Encounter (04-06-2016) Empty Tank Shock: Renegade Foundries - Chance Encounter (04-06-2016)

Post by BrookM Sat Jun 04, 2016 2:57 am

Normaal zou ik zeggen.. gelukkig hebben wij de foto's nog, maar helaas, we zaten vandaag in een donkere hoek met niet super veel licht. Embarassed

Helaas waren de scenario regels nog steeds niet aanwezig, dus hebben wij maar weer besloten om er zelf wat van te maken, in dit geval dus maar weer een Eternal War missie met als wijziging geen Slay the Warlord maar Slay the Tank Ace om het allemaal een beetje in het thema van tanks te houden.

Eenmaal gespeeld (Dawn of War, The Scouring, 1250 pts), die ik verloor met 17-1 of zoiets.

Ace skill Solar Auxilia: Moving Bastion (+1 HP)
Ace skill Tau: Mighty Hull (5++ save)

Re: skills, wij hebben besloten dat als een ace skill bevalt, dat deze behouden mag worden voor latere games. In dit geval hebben wij allebei besloten om dit te doen.

Ditmaal vochten wij op een 4' x 6' tafel met een minimum aan terrein, zoals de regels aanraden, om alles snel en makkelijk te houden, plus dan is het nog makkelijker om de vijand weg te knallen. De Tau mochten als eerste deployen en starten, gezien de army list die ik gebruikte (Onslaught) ervoor zorgt dan ik nooit de eerste beurt krijg, mits ik de initiative seize, maar helaas, mijn lucky loaded dice werkte vandaag niet mee!

Tank Shock: Renegade Foundries - Chance Encounter (04-06-2016) 804919_sm-
Tau deployment, met een heleboel gewaagt op de tafel en maar weinig in reserve.

Tank Shock: Renegade Foundries - Chance Encounter (04-06-2016) 804920_sm-
Solar Auxilia deployment - Dracosan & Malcador heavy tank, met iets verborgen achter het gebouw..?

Tank Shock: Renegade Foundries - Chance Encounter (04-06-2016) 804921_sm-
Solar Auxilia deployment - de Malcador is helaas zonder al te veel verzet ten onder gegaan, maar de Dracosan en haar passagiers bleven tot het bittere einde verzet bieden.

Tank Shock: Renegade Foundries - Chance Encounter (04-06-2016) 804922_sm-
Solar Auxilia deployment - Malcador Infernus! Alhoewel deze snel ten onder ging heeft deze toch flink weten uit te halen, win!

Het was gelukkig geen eenzijdige slachting met voldoende dodgy dice rolls aan beide kanten, ik bedoel kom op nou zeg, een fusion blaster kan niet zo vaak missen! Razz

Grootste pluspunt and not to mention, sticking to the theme like a bastard.. Josmaine heeft twee vehicle kills weten te scoren (okee, een Hammerhead en een Tetra..) voordat deze zelf ten onder ging! Nog twee kills te gaan en dan mag zij zich een ace noemen. Thumbs up

Zoals altijd, met dank aan Tim voor het deelnemen aan deze slachting en voor het uitzoeken hoe sterk een Malcador eigenlijk is in assaults, het was weer leuk, reken er maar op dat ik volgende keer nog harder zal gaan vechten!
BrookM
BrookM
Imperial Knight
Imperial Knight

Posts : 1362
Join date : 2013-03-29
Age : 40
Location : Hilversum

http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/user/profile/7375.page

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum