Apocalypse battle 2015/2016
+6
Staal
Thunderlions
Nagerash
vloerbrood
Timothy
ShasODerpy
10 posters
Page 3 of 5
Page 3 of 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Apocalypse battle 2015/2016
oke dan moet ik ff mijn death guard omdraaien want dit willen ze vast niet horen
Patrick Bergmann- Posts : 73
Haha, bewaar die maar voor wanneer wij aan de Horus Heresy goed en proper gaan beginnen!
Ik ben ook geinteresseerd om mee te doen, ik denk dat ik ongeveer 2000 punten Vlka fenrika kan fielden, maar ik weet niet 100% zeker of ik het kan halen
Razekiel- Posts : 57
Space wolves
Als je min of meer zeker weet dat je mee kan doen voeg ik je aan Team Imperium toe.Razekiel wrote:Ik ben ook geinteresseerd om mee te doen, ik denk dat ik ongeveer 2000 punten Vlka fenrika kan fielden, maar ik weet niet 100% zeker of ik het kan halen
Ja ik weet het min of meer zeker
En added, jij hebt nu ook toegang tot het Imperium forum.Razekiel wrote:Ja ik weet het min of meer zeker
Das mooi, Dit is wel mijn eerste apoc battle, zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden met mijn unit selectie? ik heb geen regelboeken liggen voor de apocalypse
Ik zou zeggen, gooi deze vraag ook op het team Imperium forum en stem met elkaar in het geheim af wat ieder meeneemt!
Klopt het dat er nu 5 spelers in Team Imperium zitten? Want dan kunnen we misschien iets doen dat ik er maar één dag/helemaal niet ben, ik zit nu namelijk met schoolexamens en een profielwerkstuk-deadline...
Misschien kan ik Razekiel's leger aanvullen met mijn eigen Muhreens of eventueel op zondag joinen als reinforcements?
Misschien kan ik Razekiel's leger aanvullen met mijn eigen Muhreens of eventueel op zondag joinen als reinforcements?
Thunderlions- Champion of Humanity
Ik merk dat er niet echt vaart zit in deze dag en dat er al mensen beginnen met afzeggen Misschien een idee om voor het weekend van 23 Januari te zorgen dat de leger lijsten zo goed als compleet zijn? Als we er achter gaan komen dat één factie maar half mee doet moeten we ons afvragen of er niet geschoven moet worden.
Ik ben namelijk bang dat de hele boel straks niet door gaat en dat zou voor Mark erg ongunstig zijn omdat het hele weekend event vrij is gehouden.
Laat hier onder even weten of je nog van plan bent om te komen, welke dag of dagen en wat je aan punten ongeveer mee wilt/kan nemen.
Ik ben namelijk bang dat de hele boel straks niet door gaat en dat zou voor Mark erg ongunstig zijn omdat het hele weekend event vrij is gehouden.
Laat hier onder even weten of je nog van plan bent om te komen, welke dag of dagen en wat je aan punten ongeveer mee wilt/kan nemen.
Mind, ik heb in de eerste post in deze thread al gezegt dat mijn deelname onder voorbehoud zou zijn i.v.m. werk.
Ik zal vanavond wel weer een irritante nieuwsbrief er doorheen jagen met een oproep aan de deelnemers om wat van zich te laten horen hier op het forum.
Ik zal vanavond wel weer een irritante nieuwsbrief er doorheen jagen met een oproep aan de deelnemers om wat van zich te laten horen hier op het forum.
Ik ben zeker nog van plan te komen. Ik vond het ook wel heel stil op de aparte fora, dus ik heb mijn lijstje waarmee ik aan het spelen was al neergezet in de Xenos sectie, in de hoop zo wat discussie op gang te brengen.
Nagerash- Posts : 81
Ik heb het weekend van 30/31 nog steeds ingepland voor de Apoc battle!
Ik ben straks van 16 tot 23 januari op vakantie en heb me een beetje misgepland qua tijd, dus nog geen legerlijstje klaar liggen. Â Ik zorg ervoor dat deze zondag of maandag 24/25e op het forum staat.
-Derp
Ik ben straks van 16 tot 23 januari op vakantie en heb me een beetje misgepland qua tijd, dus nog geen legerlijstje klaar liggen. Â Ik zorg ervoor dat deze zondag of maandag 24/25e op het forum staat.
-Derp
ShasODerpy- Self-proclaimed Hero of the Tau Empire
Ik leef ook weer!!
Vandaag zal ik alles even door lezen op het forum en wat foto's posten van de objectives die ik aan het maken ben voor de game
Verder moet ook de knoop worden doorgehakt of we het zowel zaterdag en zondag gaan battlen, of op een van die twee dagen.
Vandaag zal ik alles even door lezen op het forum en wat foto's posten van de objectives die ik aan het maken ben voor de game
Verder moet ook de knoop worden doorgehakt of we het zowel zaterdag en zondag gaan battlen, of op een van die twee dagen.
Timothy- Posts : 240
wat mij betreft beide dagen, maar lijkt me het best iig op zaterdag te beginnen zodat als het niet in een dag te halen is we het nog kunnen door trekken naar zondag
btw. sinds the imperium allemaal battle brothers zijn, gaan we ervan uit dat (alleen voor dit gevecht) alle verschillen genegeerd worden, en team Xenos/Heretic ook allemaal battle brothers zijn?
(Als je wil zou dit makkelijk te verklaren zijn door het gebruik van Mindshackle scarabs door de Necrons )
(Als je wil zou dit makkelijk te verklaren zijn door het gebruik van Mindshackle scarabs door de Necrons )
ah ok. wist niet dat dit daar naar refereerde. Dit maakt dingen wel want handiger ja. Dan hoef je ook niet zo snel bang te zijn dat je "friendlies" raakt met je negatieve powers.
Vorige pagina
Q - Desperate allies & Comes at the appocalypse, doen we hier aan of is het slechtste allies of C. ?
A - Voorlopig Allies of convenience
vloerbrood- Posts : 426
ah ja. Zal beter lezen de volgende keer :P.
Als Patrick nog steeds meedoet aan de Imperial kant, ben ik eigenlijk van plan om niet mee te doen. Het komt nu echt niet goed uit, met de deadline van mijn profielwerkstuk 5 dagen na de event. Sowieso ben ik al wat minder met 40k aan het doen eigenlijk. Ik wil wel mijn leger aan andere Imperials uitlenen als dat nodig is, maar ik denk dat ik er zelf niet bij ga zijn
Thunderlions- Champion of Humanity
Page 3 of 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
» CALL TO ARMS - APOCALYPSE - 20th of JULY
» 40k December 2015
» SATURDAY THE 6TH OF JULY - SUNDAY THE 7TH OF JULY - APOCALYPSE MADNESS
» vloerbrood battle ?
» Pre kerst battle!
» 40k December 2015
» SATURDAY THE 6TH OF JULY - SUNDAY THE 7TH OF JULY - APOCALYPSE MADNESS
» vloerbrood battle ?
» Pre kerst battle!