Zondag 29 maart
5 posters
Page 1 of 1
Zondag 29 maart
Ik ben volgende week zondag de 29e in 't Lab om wat dingen door te nemen. Maar ik neem ook zowel mijn Kill Team als mijn combat patrol mee, ik heb zin in wat kleins en eenvoudigs. Ik ben zoals altijd vrijwel de gehele dag aanwezig, van ongeveer 12:00 tot 16:30
Re: Zondag 29 maart
hmm ik ook!
ik ben die week helaas erg druk. en hoewel ik zondag nog niks heb staan, is er een grote kans dat dat nog wel gebeurt...
zal het je laten weten als ik toch die zondag vrij ben!
ik ben die week helaas erg druk. en hoewel ik zondag nog niks heb staan, is er een grote kans dat dat nog wel gebeurt...
zal het je laten weten als ik toch die zondag vrij ben!
ShasODerpy- Self-proclaimed Hero of the Tau Empire
Righto, ik hoor het graag! Zoniet dan neem ik gewoon wat verf mee en dan probeer ik er weer dingen onder te smeren.
Heb je de 28e geen tijd? De 29e vier ik mijn verjaardag dus dan heb ik helaas geen tijd, en de week daarna met Pasen ook niet :/
Thunderlions- Champion of Humanity
Helaas kan ik zaterdagen niet vanwege werk. De eerstvolgende zaterdag die ik vrij heb is.. 11 april, maar dan host ik al de Girls Geeks und Panzer funday event. Daarna ben ik pas weer vrij op de 25e van april.
En dan kan ik weer niet -_-
Verder nog zondagen waarop je vrij bent?
Verder nog zondagen waarop je vrij bent?
Geen idee, ik ben altijd op de zondag vrij, maar wil wel zeker weten voordat ik kom, gezien de zondag mijn enige echte vrije dag is dezer dagen.
Right, misschien kunnen we dan zondag 19 april iets afspreken? Kunnen we meteen wat Kill Team/ Combat Patrol voor de campaign spelen
Nice! Het duurt even maar dan heb je ook wat
O.K. zo net vernomen dat zondag gewoon een vrije dag is!
ik zal er rond 12/12:30 zijn.
Qua missies, gebruiken we de killteam/combat patrol documentatie uit onze helios campaign?
ik zal er rond 12/12:30 zijn.
Qua missies, gebruiken we de killteam/combat patrol documentatie uit onze helios campaign?
Yes. Geen paniek, ik neem de iPad mee, dus kunnen we gewoon van het forum alles aflezen. Ik word eindelijke DI.GI.TAAL.
Shit, tijd om die cyborgs en tech priest af te maken!
Shit, tijd om die cyborgs en tech priest af te maken!
Ik kom wel kijken. Kan ik meteen zien hoe zo'n kill team/combat patrol eraan toe gaat.
Nagerash- Posts : 81
Ik kom ook wel even langs met mijn CP en KT list. Ben benieuwd hoe die werken.
Timothy- Posts : 240
Het was vandaag weer leerzaam en het is altijd leuk om kennis te maken met nieuwe leden in onze groep.
Was zeker Gezellig. Alleen jammer dat die Tau bij de laatste combat patrol al na 1 succesloose schietbeurt er al massaal vandoor rende "om de bus te halen".
Nagerash- Posts : 81
Zie het maar als een vijand die genade toont en je de volgende keer wel naar een andere dimensie schiet.
Zondag was weer super leuk!, goed om ook de Thallax in actie gezien te hebben.
Helaas de bus die dag niet meer gehaald, en heb ik 2 uur op de eerstvolgende moeten wachten
Helaas de bus die dag niet meer gehaald, en heb ik 2 uur op de eerstvolgende moeten wachten
Ik denk dat ik de volgende keer aan het ontvangend eind van wat wraak kom te staan!
Similar topics
» Zondag 2 juni, Koop zondag (Crusade of Fire?)
» Zondag 17 mei
» zondag gamesdag
» Dinsdag 25 Maart
» potje 15 Maart Xarin & Vloerbrood
» Zondag 17 mei
» zondag gamesdag
» Dinsdag 25 Maart
» potje 15 Maart Xarin & Vloerbrood
Page 1 of 1