Forge World bestelling
5 posters
Page 1 of 1
Forge World bestelling
Dus, bij deze, zijn er mensen die iets van Forge World willen hebben en dat via de winkel willen doen? Laat het dan even hier weten en stuur ook een berichtje / postduif / stap even bij 't Lab binnen en geef het door aan ome Mark.
Zodra de bestelling minimaal £250.00 bereikt word deze doorgestuurd naar de drugsdealers van GW. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat de bestelling aan het minimum bedrag zit en dat het ook even kan duren voordat deze verzonden word.
OOK, LET OP: Deze items worden direct via Forge World gekocht en daarom is er op deze items GEEN korting te verkrijgen.
Huidige bestelling:
- Tau XV9 Battlesuit Commander Shas'O R'alai - £34.00
- Tau XV9 with Twin-Linked BurstCannon - £32.00
- IMPERIAL BOMBARD £63.00
- Imperial Navy Thunderbolt £87.00
- Sisters of Battle Rhino doors £12.00
- TAU PATHFINDER TETRAS - £36.00
- SHAS'O R'MYR'S BATTLESUIT - £30.00
Totaal: £294
Last edited by BrookM on Thu Apr 09, 2015 8:20 pm; edited 7 times in total
Re: Forge World bestelling
zet mij maar neer voor
1x Tau XV9 Battlesuit Commander Shas'O R'alai - £34.00
1x Tau XV9 with Twin-Linked BurstCannon - £32.00
1x Tau XV9 Battlesuit Commander Shas'O R'alai - £34.00
1x Tau XV9 with Twin-Linked BurstCannon - £32.00
ShasODerpy- Self-proclaimed Hero of the Tau Empire
Added, very nice, ik heb mijn eigen item aangepast, maar we zitten bijna aan het minimum bedrag!
Noteer voor mij maar een Imperial Navy Thunderbolt en Sisters of battle rhino doors, voor 87 en 12 pond.
Dan zitten we er ruim over heen!
Dan zitten we er ruim over heen!
Scratchy- Posts : 120
Updated!
Ik laat de bestelling tot volgende week vrijdag openstaan, daarna geef ik hem aan Mark door.
Ik laat de bestelling tot volgende week vrijdag openstaan, daarna geef ik hem aan Mark door.
Eh... dan houd ik het maar op "Now or Never!"
voor mij nog deze 2 erbij:
-1x TAU PATHFINDER TETRAS voor - £36.00
-1x SHAS'O R'MYR'S BATTLESUIT - £30.00
voor mij nog deze 2 erbij:
-1x TAU PATHFINDER TETRAS voor - £36.00
-1x SHAS'O R'MYR'S BATTLESUIT - £30.00
Okay mensen, ik ga de bestelling morgen aan Mark doorgeven, dus als jullie het zeker weten dat jullie deze dingen willen of er nog dingen bij willen gooien, laatste kans!
Ik moet helaas mijn eigen deel van de bestelling laten vervallen, er zijn dingen tussengekomen, maar vrees niet, de free shipping is er nog.
Ik moet helaas mijn eigen deel van de bestelling laten vervallen, er zijn dingen tussengekomen, maar vrees niet, de free shipping is er nog.
Helaas nog niet, Mark laat het weten zodra het binnen is.
Er schijnen wat problemen te zijn geweest met verzendingen (3/4 maanden is wel bizar lang hoor..).
Misschien dat we binnenkort maar even een mail naar ForgeWorld moeten sturen.
Er schijnen wat problemen te zijn geweest met verzendingen (3/4 maanden is wel bizar lang hoor..).
Misschien dat we binnenkort maar even een mail naar ForgeWorld moeten sturen.
Ik weet dat er toen wat problemen waren met de creditcard, misschien dat hiet nog steeds het probleem zit?
Als het goed is heeft Mark de bestelling eind April gedaan, inclusief betaling.
Was vorige week in 't lab, en heb hem er toen om gevraagd. Hij zegt te denken dat het aan de verzending ligt (er was een staking in de Eurotunnel "ofzoiets", en dat er daardoor vertaging opgelopen is). Either way, 3 maanden zonder bericht van FW lijkt me niet goed.
Ik zal even kijken of we een mail kunnen sturen, of ze misschien direct bellen. Daar heb ik dan de bestel-informatie voor nodig, dus dat is dan pas bij m'n volgende bezoekje aan 't Lab (A.S. Donderdag denk ik).
-Tim
Was vorige week in 't lab, en heb hem er toen om gevraagd. Hij zegt te denken dat het aan de verzending ligt (er was een staking in de Eurotunnel "ofzoiets", en dat er daardoor vertaging opgelopen is). Either way, 3 maanden zonder bericht van FW lijkt me niet goed.
Ik zal even kijken of we een mail kunnen sturen, of ze misschien direct bellen. Daar heb ik dan de bestel-informatie voor nodig, dus dat is dan pas bij m'n volgende bezoekje aan 't Lab (A.S. Donderdag denk ik).
-Tim
Beste is als je Mark hier achteraan laat gaan, gezien hij de bestelling geplaatst heeft en de relevante order en creditcard nummers tot zijn beschikking heeft.
ik had mijn chaos knight keurig op tijd binnen dus de vertraging is wel erg verdacht, pakketje ergens kwijtgeraakt in de verzending misschien?
Zou niet kunnen, gezien de verzendingen boven £250 met koerier verzonden worden.
Mark heeft inmiddels Forgeworld gebeld. De verwachte leveringsdatum is volgende week.
Het heeft fucking lang geduurd maar Fwis eindijk zo lief geweest om te leveren
Maku- Admin
Similar topics
» Forge World - TAU KX-139 SUPREMACY ARMOUR
» Forge World open dag - 6 September te Amsterdam(!)
» Forge World - LEGION MASTODON TANK
» Forge World Imperial Armour boeken uitverkoop
» Op naar Warhammer World!
» Forge World open dag - 6 September te Amsterdam(!)
» Forge World - LEGION MASTODON TANK
» Forge World Imperial Armour boeken uitverkoop
» Op naar Warhammer World!
Page 1 of 1