Ik wil de leap maken van schilderen naar ook daadwerkelijk spelen
2 posters
Page 1 of 1
Ik wil de leap maken van schilderen naar ook daadwerkelijk spelen
Ik heb een aardig groepje space marines (ben ze aan het strippen en repainten) en een ruleboek en codex PDF. PDF omdat ik nog even wacht met kopen ervan tot ik een potje of twee gespeeld heb. En daarom post ik hier.
Zonder upgrades e.d. heb ik 1390 punten.
Iemand die misschien interesse heeft om mij dmv een 1000-1250 punten game het spel te leren? Ik kan eventueel een snelle army-list ervoor maken mocht iemand dat willen weten.
Overigens heb ik wel een behoorlijk aantal dobbelstenen, maar geen blast-templates.
Zonder upgrades e.d. heb ik 1390 punten.
Iemand die misschien interesse heeft om mij dmv een 1000-1250 punten game het spel te leren? Ik kan eventueel een snelle army-list ervoor maken mocht iemand dat willen weten.
Overigens heb ik wel een behoorlijk aantal dobbelstenen, maar geen blast-templates.
Heresylinksenrechts- Posts : 22
Re: Ik wil de leap maken van schilderen naar ook daadwerkelijk spelen
Hey Maarten!
Ik kan je wel helpen met een relaxd Intropotje 40k.
Voor zo een "eerste" potje lijkt mij 1000 punten een goed begin.
Noem maar een gewenste datum, ik heb een vrij makkelijk in te delen schema. (moet ik ook even navragen of er wel plek in de winkel is)
Als je wilt, kan ik je die dag ook helpen met het opbouwen van een Army-List.
Templates/dice/regels etc. heb ik allemaal bij me, voor het geval je iets hiervan zelf niet hebt.
Codex SpaceMarines heb ik helaas niet, dus zo'n PDF is wel handig
-Tim
Ik kan je wel helpen met een relaxd Intropotje 40k.
Voor zo een "eerste" potje lijkt mij 1000 punten een goed begin.
Noem maar een gewenste datum, ik heb een vrij makkelijk in te delen schema. (moet ik ook even navragen of er wel plek in de winkel is)
Als je wilt, kan ik je die dag ook helpen met het opbouwen van een Army-List.
Templates/dice/regels etc. heb ik allemaal bij me, voor het geval je iets hiervan zelf niet hebt.
Codex SpaceMarines heb ik helaas niet, dus zo'n PDF is wel handig
-Tim
ShasODerpy- Self-proclaimed Hero of the Tau Empire
Helaas is mijn schema vaak een beetje elastig wat betreft spelen. Werk bijvoorbeeld in de weekeinden en kan daarom dus nooit bij sundayfunday zijn.
Donderdag de 26e heb ik tot 13:00 college, maar daarna vrij en vrijdag de 26e ben ik de hele dag vrij.
Donderdag de 26e heb ik tot 13:00 college, maar daarna vrij en vrijdag de 26e ben ik de hele dag vrij.
Donderdag 26e ben ik al met iemand anders een testpotje 40k aan het doen.
Vrijdag 27e is voor mij o.k., rond 12:00 bij 't Lab? eerder/later kan natuurlijk ook.
Vrijdag 27e is voor mij o.k., rond 12:00 bij 't Lab? eerder/later kan natuurlijk ook.
12:00 is helemaal prima.
Ik neem dan sowieso mn laptop mee voor de PDFs. Ik kan je wel vast vertellen dat een deel van mn leger shitty geschilderd is, gezien ik het helemaal aan t renoveren ben. Ik moet ook nog even een creatieve manier verzinnen om t mee te nemen. Tips toevallig?
No problem, moet toch ergens beginnen!
een warhammer doos (van een tank o.i.d.) en dan bubblewrap (of wcpapier) erin, zodat het niet beschadigd.
een warhammer doos (van een tank o.i.d.) en dan bubblewrap (of wcpapier) erin, zodat het niet beschadigd.
Zo, ik had gelukkig een oude gereedschapskoffer waarvan de binnenkant een en al foam padding is. Tevens iedere miniature zorgvuldig in wc-papier gewikkeld. Wellicht wat excessief, maar beter iets te voorzichtig. Dice neem ik mee. Aantal cruciale dingetjes die ik dus mis zijn: templates, meetlint (in inches), regels en tokens/wound counters e.d.
Ik heb helaas mijn captain niet af kunnen krijgen, maar die neem ik dan wel een andere keer mee. Genoeg andere HQ choices.
Ik heb helaas mijn captain niet af kunnen krijgen, maar die neem ik dan wel een andere keer mee. Genoeg andere HQ choices.
Similar topics
» Wie heeft er zin in om morgen (woensdag de 28e) een pot 40K te spelen?
» wie wil er vandaag za een potje spelen ?
» Wie wil er morgen een battle spelen?
» Wie oh wie wilt tegen ome Mark spelen?
» Wie wil er morgen een battle spelen?
» Wie oh wie wilt tegen ome Mark spelen?
Page 1 of 1