Utrecht Minotaurs
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Wat vinden jullie goed en minder goed terrein ?

5 posters

Go down

Wat vinden jullie goed en minder goed terrein ? Empty Wat vinden jullie goed en minder goed terrein ?

Post by vloerbrood Wed Oct 15, 2014 4:21 am

Hoi ik zat er laatst aan te denken om meer terrein te maken omdat ik het wat saai vind om altijd maar in dezelfde ruined city te vechten.  Op m'n zoektocht ben ik vrij veel terrein tegen gekomen wat ik mooi vond, maar me niet altijd even bruikbaar leek. Dus vroeg ik me af wat jullie wel en geen goed terrein voor 40k vinden.

vloerbrood
vloerbrood

Posts : 426
Join date : 2013-02-16

Back to top Go down

Wat vinden jullie goed en minder goed terrein ? Empty Re: Wat vinden jullie goed en minder goed terrein ?

Post by BrookM Wed Oct 15, 2014 10:31 am

Meer flora op de tafel is altijd goed, ik vond het "groens" wat je vorig weekend meenam een leuke toevoeging aan de tafels. Met de hoeveelheden die jij hebt kan men al leuk op een 4' x 4' tafel Kill-team of Combat Patrol spelen in een jungle.

Verder, tja, het verschilt van speler tot speler. Terrein waar minis in kunnen is altijd een plus, maar je moet er wel makkelijk bij kunnen en er moet geen risico zijn voor zowel de minis als het terrein als het in een game gebruikt word.
BrookM
BrookM
Imperial Knight
Imperial Knight

Posts : 1362
Join date : 2013-03-29
Age : 40
Location : Hilversum

http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/user/profile/7375.page

Back to top Go down

Wat vinden jullie goed en minder goed terrein ? Empty Re: Wat vinden jullie goed en minder goed terrein ?

Post by Scratchy Thu Oct 16, 2014 1:29 am

Een game in een dichtbegroeide jungle klinkt erg leuk. Wat ik zelf altijd een goede vindt is een groot stuk terrein wat LoS blockt van en naar grote modellen. Zodat het spelers moeten manoeuvrerenen het gunline gehalte beperkt blijft.


Last edited by Scratchy on Thu Oct 16, 2014 6:39 am; edited 1 time in total
Scratchy
Scratchy

Posts : 120
Join date : 2014-05-06

Back to top Go down

Wat vinden jullie goed en minder goed terrein ? Empty Re: Wat vinden jullie goed en minder goed terrein ?

Post by ShasODerpy Thu Oct 16, 2014 2:00 am

line of sight blocking is een must, ook in een jungle-themed map, moet er 2+ stukken staan die een redelijk zicht blokkeren.

andere themas zijn misschien..,
Dead world: Kraters, LoS-blocking Plateau.... Lava-lakes?
Battlefield: kraters, Aegis lines, Wrecked vehicles etc...
Dunes / Oasis
Swamp / marshes
ShasODerpy
ShasODerpy
Self-proclaimed Hero of the Tau Empire
Self-proclaimed Hero of the Tau Empire

Posts : 528
Join date : 2013-02-16
Age : 32

Back to top Go down

Wat vinden jullie goed en minder goed terrein ? Empty Re: Wat vinden jullie goed en minder goed terrein ?

Post by Thunderlions Thu Oct 16, 2014 3:55 am

LOS blocking is idd heel belangrijk. Ik ben zelf groot fan van winter-themed maps en dingen in een fort, siege-achtige dingen. Die planten van zaterdag waren ook erg gaaf!
Thunderlions
Thunderlions
Champion of Humanity
Champion of Humanity

Posts : 354
Join date : 2013-02-10

Back to top Go down

Wat vinden jullie goed en minder goed terrein ? Empty Re: Wat vinden jullie goed en minder goed terrein ?

Post by vloerbrood Thu Oct 16, 2014 10:11 am

Het Blockt geen line of sight maar maakt wel een leuke alien jungle.

http://forum.reapermini.com/index.php?/topic/44472-carnivorous-plants/
vloerbrood
vloerbrood

Posts : 426
Join date : 2013-02-16

Back to top Go down

Wat vinden jullie goed en minder goed terrein ? Empty Re: Wat vinden jullie goed en minder goed terrein ?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum