Verhuizing
3 posters
Page 1 of 1
Verhuizing
ik weet niet waar ik dit anders kan posten dus maar hier,
Ik ga binnenkort verhuizen naar een ander appartement maar ik heb niet genoeg carry cases of andere dingen om mijn minaturen te vervoeren, heeft er iemand ideeen /suggesties om de rest van mijn figuren veilig te verplaatsen naar mijn nieuwe huis.
Ik ga binnenkort verhuizen naar een ander appartement maar ik heb niet genoeg carry cases of andere dingen om mijn minaturen te vervoeren, heeft er iemand ideeen /suggesties om de rest van mijn figuren veilig te verplaatsen naar mijn nieuwe huis.
Razekiel- Posts : 57
Re: Verhuizing
Je kunt voor vrij weinig van die grote platen eierdoos-schuim bij de bouwmarkt halen. Daarmee tover je een verhuisdoos zo om in een carry case, iig voor de verhuizing.
Of als het om niet al te veel modellen gaat kun je kijken of je links en rechts wat cases kan lenen.
Of als het om niet al te veel modellen gaat kun je kijken of je links en rechts wat cases kan lenen.
Dat is een goed suggestie, dat eierdoos schuim, ik heb niet erg veel modellen maar ik ken jullie allemaal nouwelijks dus dan kan ik het niet echt maken om dingen te gaan lenen
Razekiel- Posts : 57
Gewoon een rol bubbeltjes plastic + een strak in gepakte doos met alleen modellen werkt ook redelijk. Zolang niets de modellen plet en ze niet heen en weer kunnen schuiven komt het al snel goed.
vloerbrood- Posts : 426
Page 1 of 1