Well Hi there!
5 posters
Page 1 of 1
Well Hi there!
Mijn naam is martin en ik kom sinds kort naar het labyrinth om te schilderen, Op de eerste dag was het meteen raak en gingen er 2 anderen een potje spelen en uiteindelijk heb ik eigenlijk niet geschildered en alleen maar de hele middag vol interesse zitten kijken naar het verloop van meerdere korte potjes. En nu wil ik zelf het spel ook leren spelen.
Omdat ik echter eerst alleen maar warhammer kocht om te schilderen heb ik enkele units van verschillende legers en niks dat groot genoeg is om een goed team te vormen.
Omdat ik echter eerst alleen maar warhammer kocht om te schilderen heb ik enkele units van verschillende legers en niks dat groot genoeg is om een goed team te vormen.
Razekiel- Posts : 57
Re: Well Hi there!
Ach, met de nieuwe 40k regels kun je een `unbound' army maken. Wat ongeveer neerkomt op: `Zet neer wat je hebt/leuk vindt, tel de punten op, en je hebt een leger'... :-)
heya martin!
zoals je misschien al eerder van ons hebt gehoord, je kan een unbound lijst maken, de restrictie valt dan helaas wel op max. 2 "sources" dus bijv. space marines + chaos.
vragen over regels of hulp bij lijstjes, laat het ons weten!
zoals je misschien al eerder van ons hebt gehoord, je kan een unbound lijst maken, de restrictie valt dan helaas wel op max. 2 "sources" dus bijv. space marines + chaos.
vragen over regels of hulp bij lijstjes, laat het ons weten!
ShasODerpy- Self-proclaimed Hero of the Tau Empire
Konnichiwa,
Wij hebben ook iedere eerste zondag van de maand een speciale gamedag genaamd Sunday Funday, met eerstvolgende op zondag 7 september: Fun in the Skies, waarin men een flyer meeneemt en daarmee elkaar uit de lucht probeert te knallen. Wil je meedoen maar heb je geen flyer? Geen probleem! Laat het even van te voren weten dan kan iets geregeld worden.
Wij hebben ook iedere eerste zondag van de maand een speciale gamedag genaamd Sunday Funday, met eerstvolgende op zondag 7 september: Fun in the Skies, waarin men een flyer meeneemt en daarmee elkaar uit de lucht probeert te knallen. Wil je meedoen maar heb je geen flyer? Geen probleem! Laat het even van te voren weten dan kan iets geregeld worden.
Nou dat klinkt inderdaad wel lachen. en ik heb idd geen flying units.
ook kan ik nieet veel meer dan 500 punten halen met mar 2 sources en 375 daarvan zijn mijn imp knight titan.
ook kan ik nieet veel meer dan 500 punten halen met mar 2 sources en 375 daarvan zijn mijn imp knight titan.
Razekiel- Posts : 57
ShasODerpy wrote:
Ik heb even gekeken, maar die regel kan ik niet vinden. Volgens mij is Unbound precies dat: onbegrenst, behalve door punten.
Itsacon wrote:
Ik heb even gekeken, maar die regel kan ik niet vinden. Volgens mij is Unbound precies dat: onbegrenst, behalve door punten.
hmm, zo te zien heb je gelijk! heb ik me toch laten beinvloeden door timothy
ShasODerpy- Self-proclaimed Hero of the Tau Empire
(deze post kan weg)
Last edited by Timothy on Wed Nov 05, 2014 12:01 am; edited 2 times in total
Timothy- Posts : 240
ShasODerpy wrote:hmm, zo te zien heb je gelijk! heb ik me toch laten beinvloeden door timothy
Ja ja Eldar mind control is een ding
Timothy- Posts : 240
Page 1 of 1