Thunder Hammer
2 posters
Page 1 of 1
Thunder Hammer
Hey allemaal,
Heeft er iemand misschien een space marine thunder hammer, het liefst zonder arm erbij, liggen die hij wilt ruilen tegen wat andere space marine/orky bitz?
Heeft er iemand misschien een space marine thunder hammer, het liefst zonder arm erbij, liggen die hij wilt ruilen tegen wat andere space marine/orky bitz?
Thunderlions- Champion of Humanity
Re: Thunder Hammer
Ben je nog steeds op zoek?
Heb net een Deathwing squad aangeschaft, en heb geen plannen met the TH die daarbij zit.
Gaat om de hamer linksonder op deze sprue. Wel een (rechter) hand, geen arm.
Heb net een Deathwing squad aangeschaft, en heb geen plannen met the TH die daarbij zit.
Gaat om de hamer linksonder op deze sprue. Wel een (rechter) hand, geen arm.
Die hamer ziet er gaaf uit, en die hand krijg ik er wel af
Heb je nog Space Marine of Ork bitz nodig? Dan zal ik ff kijken of ik wat kan vinden, en anders dan moeten we maar wat anders uitvogelen.
Heb je nog Space Marine of Ork bitz nodig? Dan zal ik ff kijken of ik wat kan vinden, en anders dan moeten we maar wat anders uitvogelen.
Ik leg hem voor je apart. Wanneer ben je weer bij het lab?
Als je toevallig een linker-shoulderpad voor een terminator hebt liggen (met de Crux Terminatus erop) ben ik geinteresseerd, maar anders komt het wel een keer.
Als je toevallig een linker-shoulderpad voor een terminator hebt liggen (met de Crux Terminatus erop) ben ik geinteresseerd, maar anders komt het wel een keer.
Dankjewel! Ik ben waarschijnlijk volgende week maandag of dinsdag weer bij het lab, maar ik heb helaas niet zo'n shoulderpad
Ik heb hem bij ome Mark achter gelaten, dus als je weer in 't Lab bent kun je hem daar ophalen.
Page 1 of 1