een vaste game avond?
+4
Thunderlions
Itsacon
BrookM
Xarin
8 posters
Page 2 of 2
Page 2 of 2 • 1, 2
welke dag?
Re: een vaste game avond?
persoonlijk denk ik dat gewoon een topic op het forum dat mensen kunnen volgen het makkelijkst is. Waarom? omdat iedereen daar al mee bekend is, het geen extra moeite kost, je gewoon via de mail updates krijgt en je niet de extra spam krijgt van sommige alternatieven.
Het gevaar van meerdere wegen is nu al duidelijk. Het gebeurt vaak dat iemand op het forum post dat hij wil spelen maar er niemand reageerd terwijl er in de app-groep het zelfde gebeurt met een ander.
De donderdag avond zal geen probleem zijn in het lab, de vrijdag en zaterdag ook niet. Ik ben er op zaterdag eigenlijk altijd wel.
Als extra: Mark en ik willen graag het "toernooi format" regulier gaan inzetten. dit zullen zaterdagen of zondagen worden en eens per twee weken oid.
De donderdag avond zal geen probleem zijn in het lab, de vrijdag en zaterdag ook niet. Ik ben er op zaterdag eigenlijk altijd wel.
Als extra: Mark en ik willen graag het "toernooi format" regulier gaan inzetten. dit zullen zaterdagen of zondagen worden en eens per twee weken oid.
valt mooi te combineren dan denk ik, hoewel iedere twee weken een toernooi misschien wat teveel van het goede is; ik zou persoonlijk voor eens per maand gaan daarvoor.
Dan zou je ene keer kleine casual battles + schilderen en andere keer (mini) toernooitje krijgen, lijkt mij een leuke variatie.
Dan zou je ene keer kleine casual battles + schilderen en andere keer (mini) toernooitje krijgen, lijkt mij een leuke variatie.
Ik heb ff met Mark gesproken; voor de winkel komt ivb met toernooien van magic etc de zondagen het beste uit.
Voorstel:op de zondagen even weken casual/killteam
oneven weken de toernooitjes
jullie mening?
jullie mening?
Xarin wrote:Ik heb ff met Mark gesproken; voor de winkel komt ivb met toernooien van magic etc de zondagen het beste uit.
jullie mening?
Top ben helemaal voor.
Timothy- Posts : 240
Klinkt goed!
Thunderlions- Champion of Humanity
nieuw topic voor aangemaakt https://utrechtminotaurs.actieforum.com/t221-zondag-gamesdag#2418
staal, zou jij wat meer info kunnen geven over de toernooitjes?
staal, zou jij wat meer info kunnen geven over de toernooitjes?
Page 2 of 2 • 1, 2
Similar topics
» Campaign game or regular game this week
» Game of 40K dit weekend!
» Game 1st or 2e of March
» A game on the 19th or 20th?
» Game deze week.
» Game of 40K dit weekend!
» Game 1st or 2e of March
» A game on the 19th or 20th?
» Game deze week.
Page 2 of 2