Utrecht Minotaurs
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Wie wil er morgen een battle spelen?

4 posters

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Go down

Wie wil er morgen een battle spelen? - Page 2 Empty Re: Wie wil er morgen een battle spelen?

Post by Timothy Tue Apr 29, 2014 10:43 pm

Ahh oke ik ga namelijk zondag met mijn broertjes zijn Necrons en speel dan een transcendent c'tan shard als super heavy.

Ik kan alleen niet en Necrons en Eldar mee nemen, en ik heb hier te weinig necrons om aan de 2K te komen zonder mijn C'tan.

Of ik neem 2K necrons mee met super heavy, en dan kan ik ook nog 1500 necros fielden zonder super heavy. Of ik neem gewoon 2K eldar mee.
Timothy
Timothy

Posts : 240
Join date : 2013-08-18

Back to top Go down

Wie wil er morgen een battle spelen? - Page 2 Empty Re: Wie wil er morgen een battle spelen?

Post by vloerbrood Tue Apr 29, 2014 11:06 pm

2k, (1,5k Necrons + C'tan is goed. )

Als ik in een paar beurten weg gevaagd ben kunnen we altijd nog 1,5k tegen 1,5k spelen


Last edited by vloerbrood on Tue Apr 29, 2014 11:21 pm; edited 1 time in total
vloerbrood
vloerbrood

Posts : 426
Join date : 2013-02-16

Back to top Go down

Wie wil er morgen een battle spelen? - Page 2 Empty Re: Wie wil er morgen een battle spelen?

Post by vloerbrood Tue Apr 29, 2014 11:16 pm

wow net naar die regels gekeken en transdimentional stride is echt goed O..O

[edit]
Net als de rest eigenlijk, wie heeft er ooit bedacht dat een 48" S7 ap3 barrage large blast 6 wapen maar 115 punten hoeft te kosten...
vloerbrood
vloerbrood

Posts : 426
Join date : 2013-02-16

Back to top Go down

Wie wil er morgen een battle spelen? - Page 2 Empty Re: Wie wil er morgen een battle spelen?

Post by vloerbrood Tue Apr 29, 2014 11:48 pm

Net even nagedacht over welke wapens ik op zo'n ding zou stoppen en in z'n eentje kan zo'n c'tan me eigenlijk altijd zo goed als tabelen en een beurt of 2 a 3. 6 T9 wounds met 4++ schiet ik er nooit voor die tijd af. Het lijkt me toch een beter idee als je je Eldar leger mee neemt, dat blijft waarschijnlijk net iets langer spannend.
vloerbrood
vloerbrood

Posts : 426
Join date : 2013-02-16

Back to top Go down

Wie wil er morgen een battle spelen? - Page 2 Empty Re: Wie wil er morgen een battle spelen?

Post by Timothy Wed Apr 30, 2014 12:24 am

Haha ja lijkt mij ook, doe ik dat.

En ik geef hem zondag twee Hellstorm D Weapons. Very Happy
Timothy
Timothy

Posts : 240
Join date : 2013-08-18

Back to top Go down

Wie wil er morgen een battle spelen? - Page 2 Empty Re: Wie wil er morgen een battle spelen?

Post by Xarin Tue May 06, 2014 9:17 am

helemaal vergeten te replyen zie ik: ik ben morgen om 10:55 op het station dus uiterlijk een kwartiertje daarna bij het lab. tot dan
Xarin
Xarin

Posts : 294
Join date : 2013-07-16
Age : 38
Location : Apeldoorn

http://www.obsidianportal.com/profile/Harm_Jan

Back to top Go down

Wie wil er morgen een battle spelen? - Page 2 Empty Re: Wie wil er morgen een battle spelen?

Post by Timothy Tue May 06, 2014 10:25 am

Dat is prima, tot morgen!
Timothy
Timothy

Posts : 240
Join date : 2013-08-18

Back to top Go down

Wie wil er morgen een battle spelen? - Page 2 Empty Re: Wie wil er morgen een battle spelen?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum