Dag mijn naam is .....
+26
arno.visser79@gmail.com
Scratchy
Itsacon
LucS
Pertur4bo
truong
Drokz_S
Timothy
Dawg
Deleted
Bahor
Hugsnkisses
Xarin
Patrick Bergmann
Todasul
BrookM
Maku
Vox
Tacklas
197thBataviran
vloerbrood
ShasODerpy
Cinnea 14th
Grey
Thunderlions
Staal
30 posters
Page 2 of 3
Page 2 of 3 • 1, 2, 3
Re: Dag mijn naam is .....
---
Last edited by Deleted on Sun Mar 29, 2015 11:14 pm; edited 1 time in total
Deleted- Posts : 5
Meestal afspraak en dit er is altijd wel iemand voor jou tijd beschikbaar zeker nu we net weer een aantal nieuwe mensen hebben
Patrick Bergmann- Posts : 73
Hey folks!
Ik woon pas sinds deze maand in Utrecht en wil na de zomervakantie de hobby weer oppakken. Was een tijdje terug doorverwezen naar dit forum, dus bij deze!
Naam: Amir
Leeftijd: 20
Beroep: student BMW
Leger: kleine 400pt Space Marines/Chaos Space Marines (bicodexual hehehe), op weg naar de 1000+!
Ik woon pas sinds deze maand in Utrecht en wil na de zomervakantie de hobby weer oppakken. Was een tijdje terug doorverwezen naar dit forum, dus bij deze!
Naam: Amir
Leeftijd: 20
Beroep: student BMW
Leger: kleine 400pt Space Marines/Chaos Space Marines (bicodexual hehehe), op weg naar de 1000+!
Dawg- Posts : 1
Idd welkom, aan alle nieuwe forumleden that is!
Cinnea 14th- Posts : 52
Naam: Tim
Leeftijd: 24
Legers: 3k Eldar
Leeftijd: 24
Legers: 3k Eldar
Last edited by Timothy on Thu Apr 03, 2014 5:43 am; edited 1 time in total
Timothy- Posts : 240
Hallo,
Naam: Sebastian
Leeftijd:20
leger: Space Marine Dark Angels
Heb het tot nu toe nog niet gespeeld maar daar komt hopelijk spoedig verandering in.:afro:Â
Naam: Sebastian
Leeftijd:20
leger: Space Marine Dark Angels
Heb het tot nu toe nog niet gespeeld maar daar komt hopelijk spoedig verandering in.:afro:Â
Drokz_S- Posts : 21
welkom, misschien is het een leuk idee om de 8e mee te doen met kill-team. Kleine battles, veel oefening (weinig druk) en heel veel toffe mensen natuurlijk
Dank u, tja kan wel mee doen ^^
Drokz_S- Posts : 21
Ola,
Naam: Truong
Leeftijd:32
legers:
Space Marines (Crimson Fists Regels)
Blood Angels
Tau
Eldar
Hoi, een paar vrienden van sporten gaven me deze link. Het lijkt me leuk om wat vaker met jullie te spelen. Ik kom van het gwhobby.net forum af en heb een aantal jaren terug regelmatig op ducosim spellenbeurs vriendschappelijke toernooitjes gespeeld. Maar sinds een paar jaar wordt ducosim in Amersfoort gehouden. Met OV is dat vanuit Den Bosch best een gedoe, dus al ruim twee jaar speel ik vrijwel niet meer. Dit jaar 2 potjes met de nieuwe regels gespeeld. Wellicht tot binnenkort.
Naam: Truong
Leeftijd:32
legers:
Space Marines (Crimson Fists Regels)
Blood Angels
Tau
Eldar
Hoi, een paar vrienden van sporten gaven me deze link. Het lijkt me leuk om wat vaker met jullie te spelen. Ik kom van het gwhobby.net forum af en heb een aantal jaren terug regelmatig op ducosim spellenbeurs vriendschappelijke toernooitjes gespeeld. Maar sinds een paar jaar wordt ducosim in Amersfoort gehouden. Met OV is dat vanuit Den Bosch best een gedoe, dus al ruim twee jaar speel ik vrijwel niet meer. Dit jaar 2 potjes met de nieuwe regels gespeeld. Wellicht tot binnenkort.
truong- Posts : 1
Gegroet allen,
Mijn naam is Wouter,
ik ben nieuw in Utrecht en ben net weer begonnen met 40k.
Leger: space marines
Zit nu op 1000 punten maar ben bezig een volledige eigen chapter te bouwen.
Apocalypse :P
Ps weet iemand een goede anti-air oplossing? Ik heb begrepen dat vliegtuigen nogal problematisch zijn tegenwoordig.
O en voor de mensen die chaos of imperial guard spelen. Er is op ebay .een viertal verschillende baneblades te koop voor 100 pond. Goede deal lijkt me. Zoek onder Imperial guard super heavies
Mijn naam is Wouter,
ik ben nieuw in Utrecht en ben net weer begonnen met 40k.
Leger: space marines
Zit nu op 1000 punten maar ben bezig een volledige eigen chapter te bouwen.
Apocalypse :P
Ps weet iemand een goede anti-air oplossing? Ik heb begrepen dat vliegtuigen nogal problematisch zijn tegenwoordig.
O en voor de mensen die chaos of imperial guard spelen. Er is op ebay .een viertal verschillende baneblades te koop voor 100 pond. Goede deal lijkt me. Zoek onder Imperial guard super heavies
Pertur4bo- Posts : 13
welkom allen! leuk dat jullie mee doen, GO truong, eindelijk keertje tijd om je space marines te zagen !
Tacklas- Posts : 37
Hallo,
Naam: Luc
Leeftijd: 27
Beroep: Persoonlijk begeleider binnen een beschermde woonvorm voor psychiatrisch patienten.
Legers: High Elves (WFB)
Naam: Luc
Leeftijd: 27
Beroep: Persoonlijk begeleider binnen een beschermde woonvorm voor psychiatrisch patienten.
Legers: High Elves (WFB)
LucS- Posts : 5
Naam: Bernard
Leeftijd: 32
Beroep: Programmeur
Legers:
- Dwarfs (Fantasy, Mordheim, Blood Bowl)
- Dark Angels (40k)
- Van Saar (Necromunda)
- Imperial Navy (Gothic)
Ben er een tijdje uitgeweest. Mijn laatste serieuze potjes waren in de begindagen van fantasy 6th edition en de hoogtij van 40k 3rd. Grootste delen van mijn legers zijn gebouwd op 5th en 2nd van beide.
Momenteel vooral aan het schilderen, (mijn vroegere gaming-groep hield het niet zo nauw met het fielden van geschilderde legers, en mijn verzameling is daar bewijs van), maar bedoeling is om ook weer te gaan spelen (maar dan nu geschilderd).
Leeftijd: 32
Beroep: Programmeur
Legers:
- Dwarfs (Fantasy, Mordheim, Blood Bowl)
- Dark Angels (40k)
- Van Saar (Necromunda)
- Imperial Navy (Gothic)
Ben er een tijdje uitgeweest. Mijn laatste serieuze potjes waren in de begindagen van fantasy 6th edition en de hoogtij van 40k 3rd. Grootste delen van mijn legers zijn gebouwd op 5th en 2nd van beide.
Momenteel vooral aan het schilderen, (mijn vroegere gaming-groep hield het niet zo nauw met het fielden van geschilderde legers, en mijn verzameling is daar bewijs van), maar bedoeling is om ook weer te gaan spelen (maar dan nu geschilderd).
Hoi allemaal,
Ik ben Ton, 25 jaar en ik speel 40k. Mijn legers zijn Dark angels, en Imperial guard.
Ben er een tijd uitgeweest, nu weer max aan het verven en spelen. Hopelijk kan ik via deze weg wat games plannen.
Ik ben Ton, 25 jaar en ik speel 40k. Mijn legers zijn Dark angels, en Imperial guard.
Ben er een tijd uitgeweest, nu weer max aan het verven en spelen. Hopelijk kan ik via deze weg wat games plannen.
Scratchy- Posts : 120
Allen,
Mijn naam is Arno Visser, Verzuimmanager bij een Arbodienst.
35 jaar oud en beginnend Magic Speler, begon aanvankelijk als een leuk spelletje voor thuis,
maar het is ook wel een erg leuk spelletje voor buitenshuis.
Ik ben wel een fan van Groen-Witte decks.
Grtz
Mijn naam is Arno Visser, Verzuimmanager bij een Arbodienst.
35 jaar oud en beginnend Magic Speler, begon aanvankelijk als een leuk spelletje voor thuis,
maar het is ook wel een erg leuk spelletje voor buitenshuis.
Ik ben wel een fan van Groen-Witte decks.
Grtz
arno.visser79@gmail.com- Posts : 2
Hallo Arno en welkom! Bij 't Lab is het iedere vrijdag avond Magic avond, dus mocht je eens een keer willen aanschuiven of meekijken, je bent altijd meer dan welkom!
BrookM wrote:Hallo Arno en welkom! Bij 't Lab is het iedere vrijdag avond Magic avond, dus mocht je eens een keer willen aanschuiven of meekijken, je bent altijd meer dan welkom!
Thnx, ik was wel voornemens om vanavond even aan te schuiven, heb mij eerste eigen deck gemaakt en wil het weleens uitproberen.
arno.visser79@gmail.com- Posts : 2
Heey,
Ik ben Martijn ik ben 36 en ik bouw gsm antennes.
Ik schilder al jaren 40k ik heb 3 verhuis dozen vol ultra marines, maar nu ben ik aan dark angles begonnen.
Al schilder ik al een paar jaar ik heb geen idee hoe ik het moet spelen daarom heb ik december jl een codex aangeschaft.
ik hoop dat iemand de tijd heeft om me een beetje op weg wil helpen
Groetjes Martijn
Ik ben Martijn ik ben 36 en ik bouw gsm antennes.
Ik schilder al jaren 40k ik heb 3 verhuis dozen vol ultra marines, maar nu ben ik aan dark angles begonnen.
Al schilder ik al een paar jaar ik heb geen idee hoe ik het moet spelen daarom heb ik december jl een codex aangeschaft.
ik hoop dat iemand de tijd heeft om me een beetje op weg wil helpen
Groetjes Martijn
yokidrink- Posts : 4
hey martijn!
ik zou je wel een keer willen helpen met een friendly introductiegame, en/of puntenlijstje samenstellen.
laat het maar weten (via PM, of onder het forum "Afspraak maken"). dan kunnen we daar over een datum overleggen.
-Tim
ik zou je wel een keer willen helpen met een friendly introductiegame, en/of puntenlijstje samenstellen.
laat het maar weten (via PM, of onder het forum "Afspraak maken"). dan kunnen we daar over een datum overleggen.
-Tim
ShasODerpy- Self-proclaimed Hero of the Tau Empire
Dank je .
Die bijnaam kreek ik 20 jaar gelden toen ik begon met werken en elke dag yoki mee naar me werk nam
Die bijnaam kreek ik 20 jaar gelden toen ik begon met werken en elke dag yoki mee naar me werk nam
yokidrink- Posts : 4
Page 2 of 3 • 1, 2, 3
Similar topics
» GW winkels gaan van naam en stijl veranderen
» Wat foto's van mijn Dark Angels
» Mijn robots vervelen zich...
» Mijn Eldar vervelen zich
» battle tegen mijn evil puntoortjes
» Wat foto's van mijn Dark Angels
» Mijn robots vervelen zich...
» Mijn Eldar vervelen zich
» battle tegen mijn evil puntoortjes