Utrecht Minotaurs
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ik wil de leap maken van schilderen naar ook daadwerkelijk spelen

2 posters

Go down

Ik wil de leap maken van schilderen naar ook daadwerkelijk spelen Empty Ik wil de leap maken van schilderen naar ook daadwerkelijk spelen

Post by Heresylinksenrechts Mon Feb 16, 2015 4:23 am

Ik heb een aardig groepje space marines (ben ze aan het strippen en repainten) en een ruleboek en codex PDF. PDF omdat ik nog even wacht met kopen ervan tot ik een potje of twee gespeeld heb. En daarom post ik hier.
Zonder upgrades e.d. heb ik 1390 punten.
Iemand die misschien interesse heeft om mij dmv een 1000-1250 punten game het spel te leren? Ik kan eventueel een snelle army-list ervoor maken mocht iemand dat willen weten.

Overigens heb ik wel een behoorlijk aantal dobbelstenen, maar geen blast-templates.
Heresylinksenrechts
Heresylinksenrechts

Posts : 22
Join date : 2014-07-19

Back to top Go down

Ik wil de leap maken van schilderen naar ook daadwerkelijk spelen Empty Re: Ik wil de leap maken van schilderen naar ook daadwerkelijk spelen

Post by ShasODerpy Mon Feb 16, 2015 11:01 am

Hey Maarten!

Ik kan je wel helpen met een relaxd Intropotje 40k.
Voor zo een "eerste" potje lijkt mij 1000 punten een goed begin.

Noem maar een gewenste datum,  ik heb een vrij makkelijk in te delen schema. (moet ik ook even navragen of er wel plek in de winkel is)
Als je wilt, kan ik je die dag ook helpen met het opbouwen van een Army-List.

Templates/dice/regels etc. heb ik allemaal bij me, voor het geval je iets hiervan zelf niet hebt.
Codex SpaceMarines heb ik helaas niet, dus zo'n PDF is wel handig

-Tim
ShasODerpy
ShasODerpy
Self-proclaimed Hero of the Tau Empire
Self-proclaimed Hero of the Tau Empire

Posts : 528
Join date : 2013-02-16
Age : 32

Back to top Go down

Ik wil de leap maken van schilderen naar ook daadwerkelijk spelen Empty Re: Ik wil de leap maken van schilderen naar ook daadwerkelijk spelen

Post by Heresylinksenrechts Mon Feb 16, 2015 11:44 pm

Helaas is mijn schema vaak een beetje elastig wat betreft spelen. Werk bijvoorbeeld in de weekeinden en kan daarom dus nooit bij sundayfunday zijn.
Donderdag de 26e heb ik tot 13:00 college, maar daarna vrij en vrijdag de 26e ben ik de hele dag vrij.
Heresylinksenrechts
Heresylinksenrechts

Posts : 22
Join date : 2014-07-19

Back to top Go down

Ik wil de leap maken van schilderen naar ook daadwerkelijk spelen Empty Re: Ik wil de leap maken van schilderen naar ook daadwerkelijk spelen

Post by ShasODerpy Wed Feb 18, 2015 2:16 am

Donderdag 26e ben ik al met iemand anders een testpotje 40k aan het doen.
Vrijdag 27e is voor mij o.k., rond 12:00 bij 't Lab? eerder/later kan natuurlijk ook.
ShasODerpy
ShasODerpy
Self-proclaimed Hero of the Tau Empire
Self-proclaimed Hero of the Tau Empire

Posts : 528
Join date : 2013-02-16
Age : 32

Back to top Go down

Ik wil de leap maken van schilderen naar ook daadwerkelijk spelen Empty Re: Ik wil de leap maken van schilderen naar ook daadwerkelijk spelen

Post by Heresylinksenrechts Wed Feb 18, 2015 3:10 am

12:00 is helemaal prima.
Heresylinksenrechts
Heresylinksenrechts

Posts : 22
Join date : 2014-07-19

Back to top Go down

Ik wil de leap maken van schilderen naar ook daadwerkelijk spelen Empty Re: Ik wil de leap maken van schilderen naar ook daadwerkelijk spelen

Post by Heresylinksenrechts Wed Feb 18, 2015 3:13 am

Ik neem dan sowieso mn laptop mee voor de PDFs. Ik kan je wel vast vertellen dat een deel van mn leger shitty geschilderd is, gezien ik het helemaal aan t renoveren ben. Ik moet ook nog even een creatieve manier verzinnen om t mee te nemen. Tips toevallig?
Heresylinksenrechts
Heresylinksenrechts

Posts : 22
Join date : 2014-07-19

Back to top Go down

Ik wil de leap maken van schilderen naar ook daadwerkelijk spelen Empty Re: Ik wil de leap maken van schilderen naar ook daadwerkelijk spelen

Post by ShasODerpy Wed Feb 18, 2015 6:14 am

No problem, moet toch ergens beginnen!

een warhammer doos (van een tank o.i.d.) en dan bubblewrap (of wcpapier) erin, zodat het niet beschadigd.

ShasODerpy
ShasODerpy
Self-proclaimed Hero of the Tau Empire
Self-proclaimed Hero of the Tau Empire

Posts : 528
Join date : 2013-02-16
Age : 32

Back to top Go down

Ik wil de leap maken van schilderen naar ook daadwerkelijk spelen Empty Re: Ik wil de leap maken van schilderen naar ook daadwerkelijk spelen

Post by Heresylinksenrechts Thu Feb 26, 2015 11:27 am

Zo, ik had gelukkig een oude gereedschapskoffer waarvan de binnenkant een en al foam padding is. Tevens iedere miniature zorgvuldig in wc-papier gewikkeld. Wellicht wat excessief, maar beter iets te voorzichtig. Dice neem ik mee. Aantal cruciale dingetjes die ik dus mis zijn: templates, meetlint (in inches), regels en tokens/wound counters e.d.

Ik heb helaas mijn captain niet af kunnen krijgen, maar die neem ik dan wel een andere keer mee. Genoeg andere HQ choices.

Heresylinksenrechts
Heresylinksenrechts

Posts : 22
Join date : 2014-07-19

Back to top Go down

Ik wil de leap maken van schilderen naar ook daadwerkelijk spelen Empty Re: Ik wil de leap maken van schilderen naar ook daadwerkelijk spelen

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum