Utrecht Minotaurs
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

5 posters

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

BRAINSSSSSS...

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD I_vote_lcap17%[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD I_vote_rcap 17% 
[ 1 ]
[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD I_vote_lcap0%[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD I_vote_lcap50%[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD I_vote_rcap 50% 
[ 3 ]
[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD I_vote_lcap33%[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD I_vote_rcap 33% 
[ 2 ]
 
Total Votes : 6
 
 

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by BrookM Tue Aug 04, 2015 1:13 am

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD 748254-Jane%20Doe%20vs%20Zombies

ZATERDAG 31 OKTOBER 2015
11:00 - 16:00

REGELS: https://www.dropbox.com/s/mikavimzeu056bz/NotPD_rules_PF.pdf?dl=0

DEELNEMERS


  • vloerbrood
  • Thunderlions
  • ShasODerpy
  • Nagerash
  • Thy name here







[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD 82bf04776db2284253ed1b9346f5644e


Last edited by BrookM on Tue Oct 27, 2015 8:40 am; edited 4 times in total
BrookM
BrookM
Imperial Knight
Imperial Knight

Posts : 1362
Join date : 2013-03-29
Age : 39
Location : Hilversum

http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/user/profile/7375.page

Back to top Go down

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty Re: [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by BrookM Sun Aug 30, 2015 11:52 pm

HALLOWEEN SPECIAL BIJ 'T LAB

Deze wereld is stervende. Vreemde stormen heersen over de lucht, de beelden van heiligen laten tranen van bloed vrij vloeien en de doden zijn rusteloos, nogal agressief en heel, heel erg hongerig! Terwijl iedereen met man en macht de wereld aan het evacueren is rest er nog een ding te doen voordat jullie kunnen vertrekken. De vraag is.. zijn jullie dapper genoeg om deze missie te volbrengen?

Oh wacht, jullie zijn geen Space Marines!

Ha, gekke ikke, jullie hebben geen keus hierin! Dit is een missie die jullie moeten doen, of jullie het nu leuk vinden of niet! Maar wacht, jullie zijn wel veteranen van de Imperial Guard. Jullie hebben het ergste wat het universum tegen jullie aan heeft gegooid overleeft waar duizenden anderen stierven. Jullie hebben de ervaring en de vaardigheden om misschien te slagen waar anderen gefaald hebben.

WAT?!

Het scenario dat ik vorig jaar runde was een groot succes en heb ik de ideeën die ik daar heb opgedaan ten harte genomen voor het grote Halloween evenement van 2015. Dus, dit jaar wil ik een Halloween scenario gaan runnen met een vertrouwt 40k tintje en setting waar iedereen zich hopelijk wel in kan vinden: NIGHT OF THE PLASTIC DEAD!

Enfin, het is niet de meest originele titel, maar deze moet hopelijk wel duidelijk maken waar het allemaal om gaat: Zombies schieten in 40k! Need I say more?

Iedere speler heeft tot zijn of haar beschikking een Imperial Guard veteran, waarmee men de strijd aangaat met de zombie hordes van Hive Ironcrystal Secundus. Jullie moeten samen een weg door de massa's doden heen vechten om jullie missie te volbrengen, het lot van de wereld hangt hier vanaf!

WANNEER EN HOE LAAT?

Het evenement zal plaatsvinden op zaterdag 31 oktober, oftewel.. op Halloween!

Het scenario zal lopen van ongeveer elf uur tot vijf uur, met daartussenin uiteraard ruimte voor een pauze en dergelijke.

WAT MOET IK MEENEMEN?

Er is niet veel nodig om mee te doen aan het evenement:

● Een (1) Imperial Guard mini*
● Een paar dobbelstenen
● Een meetlint
● Een gevoel van avontuur / survival instinct / geen concept van zelfbehoud**

* Mensen die geen Imperial Guard minis hebben, geen paniek! Zie volgende update voor meer info hierover.
** Doorstrepen wat niet van toepassing is!


WEDSTRIJD

Zoals met vorige speciale evenementen die in de winkel gerund zijn zal er ook ditmaal een kleine schilder / conversion wedstrijd gehouden worden om te zien wie oh wie de mooiste, stoerste veteran in elkaar heeft geflanst en geschilderd.

De regels zijn simpel: Iedere deelnemer mag meedoen met de wedstrijd, mits het model de Imperial Guard veteran is waar je ook mee gaat spelen. Daarnaast moet het model WYSIWYG zijn, dus als je een model met een shotgun of bolter wilt spelen, dan moet deze ook echt dat wapen in de hand of op de rug hebben.

De winnaar word ditmaal bepaald door middel van stemmen, waarbij iedere deelnemer en toeschouwer een stem mag uitbrengen. De winnaar van de wedstrijd wint een emmer met snoep en mag een grabbel doen in mijn lunchbox of junk. Maar vrees niet andere deelnemers, jullie zullen ook een zoete versnapering krijgen in vorm van een kleine goodies bag.

Volgende week worden de regels voor het evenement hier gepost, meer informatie over de mini's zelf en een conversion workshop schema.

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD 82bf04776db2284253ed1b9346f5644e
BrookM
BrookM
Imperial Knight
Imperial Knight

Posts : 1362
Join date : 2013-03-29
Age : 39
Location : Hilversum

http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/user/profile/7375.page

Back to top Go down

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty Re: [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by BrookM Sun Sep 06, 2015 7:40 pm

REGELS

Zoals al eerder beloofd was, bij deze de regels voor het evenement. Lees deze even goed door, want het scenario zal een aangepaste vorm van de normale 40k regels gaan gebruiken, met een sterke nadruk op veel geknal, explosies en andere leuke chaos, een beetje zoals de oude arcade games waar je niet om de tien tellen door een cutscene heen geleid word door een of andere artiest die een verhaal moet en zal vertellen over Illuminatie en kartonnen dozen.

Daarnaast, denk even goed en lang na over wat voor veteran je wilt gaan gebruiken, want je mini moet WYSIWYG zijn als je mee wilt doen met de schilderwedstrijd.

WORKSHOP

Uiteraard speelt niet iedereen Imperial Guard of heeft men een berg aan Imperial Guard bits en kits tot zijn of haar beschikking. Daarom word er een tweetal keer voordat het evenement zelf plaats zal vinden een zondagmiddag gereserveerd om een kleine workshop te hosten waar men aan de slag mag gaan met een grote verzameling bits en onderdelen om zelf een uniek model in elkaar te flansen voor dit alles. Vrees niet, het merendeel van de opties en wapens die in het document vermeld worden zullen beschikbaar zijn voor de mensen die wat anders willen dan de standaard lasgun.

Daarnaast zal er ook een aantal boeken en dergelijke voor jullie klaarliggen met daarin voorbeelden, ideeën en concepten van verscheidene regimenten om jullie op weg te helpen met het creëren van jullie eigen, unieke veteran. Want niet iedereen hoeft een saaie Cadian of Catachan te spelen. Waarom niet eens wat anders? Dit kan een Hive Worlder zijn die eerst in een bende heeft gevochten, een high-tech Forge World fabricator prime guardian, of een vreemde steampunk soldaat van een wereld die aardig achterligt qua technologie.

Mensen die wel willen meedoen, maar of niet de tijd hebben om een workshop bij te wonen, of geen Imperial Guard mini's tot hun beschikking hebben, of geen zin hebben in het maken van een mini, laat even van te voren weten dat je alsnog wilt meedoen met wat voor wapen, dan word er op de dag zelf extra mini's meegenomen voor jullie.

De eerste workshop zal plaatsvinden op zondag 27 september en de tweede op zondag 25 oktober.

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Tumblr_nfmyekvHZh1tvfheeo1_1280


Last edited by BrookM on Tue Sep 15, 2015 6:21 am; edited 1 time in total
BrookM
BrookM
Imperial Knight
Imperial Knight

Posts : 1362
Join date : 2013-03-29
Age : 39
Location : Hilversum

http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/user/profile/7375.page

Back to top Go down

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty Re: [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by vloerbrood Tue Sep 15, 2015 6:10 am

Ik ben bezig met het maken van een stoere veteraan. Hij is bijna af om zeker te zijn dat hij WYSIWYG welke veteraan moet ik gebruiken ?

De Veteraan uit:
De Company command squad of uit de veteran squad, mag je doctrines geven ?
En ik neem aan dat het geen sageant zijn of wel ?
vloerbrood
vloerbrood

Posts : 426
Join date : 2013-02-16

Back to top Go down

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty Re: [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by BrookM Tue Sep 15, 2015 6:25 am

In de vorige post zit een link naar de regels voor dit alles, die zowaar antwoord zal geven op je vragen, lees deze even op je gemak door: https://www.dropbox.com/s/mikavimzeu056bz/NotPD_rules_PF.pdf?dl=0

Maar snel in het kort, een veteran mag kiezen uit.. Lasgun, shotgun of ccw. Daarnaast heeft een veteran altijd een laspistol, flak armour en twee (2) frag grenades.

Daarnaast, als de veteran kiest voor de Looter perk, kan je ook een van de volgende wapens kiezen i.p.v. de normale keuzes: Bolter, alien rifle of archeotech rifle.

De andere perks zijn..

* Agile –You have Fleet and Move Through Cover.
* Badass –You are Fearless.
* Berserker Charge –You have Rampage.
* Grenadier–You have a 4+ armour save, but always move as if going through difficult terrain.
* Gunfighter –You exchange your primary weapon for a second laspistol and gain Chain Fire.
* 0-1 Medic –You can restore lost wounds and revive downed comrades (see next page).
* Penal Scum –You have Feel No Pain (5+).
* Sharpshooter –You may re-roll all 1's once when rolling to hit when shooting.

el edit.

Als voorbeeld, mijn veteran heeft een shotgun en de Sharpshooter perk.
BrookM
BrookM
Imperial Knight
Imperial Knight

Posts : 1362
Join date : 2013-03-29
Age : 39
Location : Hilversum

http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/user/profile/7375.page

Back to top Go down

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty Re: [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by BrookM Wed Sep 16, 2015 2:36 am

En er is een emmer.

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD 744447_sm-

Nu nog vullen met dingen. pig
BrookM
BrookM
Imperial Knight
Imperial Knight

Posts : 1362
Join date : 2013-03-29
Age : 39
Location : Hilversum

http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/user/profile/7375.page

Back to top Go down

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty Re: [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by BrookM Thu Sep 24, 2015 7:49 pm

Hey allemaal, aanstaande zondag is er een veteran workshop, voor de mensen die geen Guard bits of minis hebben maar wel willen meedoen. Laat even weten of je erbij bent of niet, dan weet ik of ik straks wel of niet een hele middag Mark loop te vervelen met mijn onaangenaam gestaar. pig

el edit.

Ik wacht de resultaten af tot zaterdag avond, als er dan niemand komt blijf ik gewoon thuis. Thumbs up


Last edited by BrookM on Fri Sep 25, 2015 6:11 am; edited 1 time in total
BrookM
BrookM
Imperial Knight
Imperial Knight

Posts : 1362
Join date : 2013-03-29
Age : 39
Location : Hilversum

http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/user/profile/7375.page

Back to top Go down

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty Re: [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by Thunderlions Fri Sep 25, 2015 12:08 am

Natuurlijk kan ik op beide data niet Sad
Zou je misschien wat simpele bits (lijf, hoofd, shotgun...) bij Mark kunnen achterlaten zodat ik mijn veteran thuis kan maken? Ik wil er wel graag bij zijn namelijk!
Thunderlions
Thunderlions
Champion of Humanity
Champion of Humanity

Posts : 354
Join date : 2013-02-10

Back to top Go down

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty Re: [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by ShasODerpy Fri Sep 25, 2015 3:56 am

Ik ben helaas a.s. zondag afwezig...
Even kijken of ik een andere keer nog wat bits van je kan grabbelen tongue
ShasODerpy
ShasODerpy
Self-proclaimed Hero of the Tau Empire
Self-proclaimed Hero of the Tau Empire

Posts : 528
Join date : 2013-02-16
Age : 32

Back to top Go down

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty Re: [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by BrookM Fri Sep 25, 2015 4:20 am

@Thunderlions, ik schiet je zo een PM

@ODerpy, ik ben misschien ergens deze week of volgende nog in het Lab (ein-de-lijk twee weken vakantie), hangt net even van het weer af en zo.
BrookM
BrookM
Imperial Knight
Imperial Knight

Posts : 1362
Join date : 2013-03-29
Age : 39
Location : Hilversum

http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/user/profile/7375.page

Back to top Go down

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty Re: [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by Nagerash Sat Sep 26, 2015 4:43 am

Ik was wel van plan te komen. Ik heb natuurlijk geen fodder guard thuis liggen.
Nagerash
Nagerash

Posts : 81
Join date : 2015-03-04
Age : 37
Location : Utrecht

Back to top Go down

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty Re: [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by BrookM Sat Sep 26, 2015 4:50 am

Okay, dan ben ik er morgen van ongeveer twaalf tot drie.
BrookM
BrookM
Imperial Knight
Imperial Knight

Posts : 1362
Join date : 2013-03-29
Age : 39
Location : Hilversum

http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/user/profile/7375.page

Back to top Go down

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty Re: [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by vloerbrood Sat Sep 26, 2015 4:56 am

Ik heb m'n veteraan af hij is niet helemaal WYSIWYG want hij had een flamer + bijl voordat ik wist dat hij die niet mocht hebben. Maar is wel supper gaaf. Mijn brandweer met hanenkam gaat deuren in schoppen.
vloerbrood
vloerbrood

Posts : 426
Join date : 2013-02-16

Back to top Go down

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty Re: [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by BrookM Sat Sep 26, 2015 5:37 am

Oh jee, oh jee, oh jee, ik heb zojuist te horen gekregen dat er morgen een Magic! toernooi aan de gang is, dus sorry mensen, ik verschuif de workshop met een week. Embarassed

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Please-forgive-me-to-cute-kitty
BrookM
BrookM
Imperial Knight
Imperial Knight

Posts : 1362
Join date : 2013-03-29
Age : 39
Location : Hilversum

http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/user/profile/7375.page

Back to top Go down

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty Re: [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by Nagerash Sat Sep 26, 2015 6:17 am

geen probleem. dan komt dat bouwen wel een andere keer Smile
Nagerash
Nagerash

Posts : 81
Join date : 2015-03-04
Age : 37
Location : Utrecht

Back to top Go down

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty Re: [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by BrookM Fri Oct 02, 2015 4:03 pm

Reminder, morgen 4 oktober is er van 12:00 tot 17:00 een veteran workshop.

Daarnaast, wil je meedoen op de dag zelf, laat het even weten, anders krijg je geen goodie bag!

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD 748254-Jane%20Doe%20vs%20Zombies
BrookM
BrookM
Imperial Knight
Imperial Knight

Posts : 1362
Join date : 2013-03-29
Age : 39
Location : Hilversum

http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/user/profile/7375.page

Back to top Go down

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty Re: [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by Nagerash Fri Oct 02, 2015 10:37 pm

Ik kom morgen langs om ff te knutselen.
Nagerash
Nagerash

Posts : 81
Join date : 2015-03-04
Age : 37
Location : Utrecht

Back to top Go down

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty Re: [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by BrookM Sat Oct 03, 2015 3:51 am

Uitstekend, ik ben gewoon de hele dag aanwezig dan, om de Tau (hopelijk) een nieuw set kieuwen in te snijden.

Het is wel misschien handig als je zelf een mesje en ander gereedschap wat je normaal gebruikt meeneemt. pig
BrookM
BrookM
Imperial Knight
Imperial Knight

Posts : 1362
Join date : 2013-03-29
Age : 39
Location : Hilversum

http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/user/profile/7375.page

Back to top Go down

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty Re: [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by BrookM Tue Oct 20, 2015 8:56 am

Okay, aanstaande zondag is er weer een workshop gepland, zijn er nog mensen die hier interesse in hebben?
BrookM
BrookM
Imperial Knight
Imperial Knight

Posts : 1362
Join date : 2013-03-29
Age : 39
Location : Hilversum

http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/user/profile/7375.page

Back to top Go down

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty Re: [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by BrookM Tue Oct 27, 2015 8:44 am

Final reminder en al dat andere spul, het evenement zal aanstaande zaterdag lopen van ongeveer 11:00 tot 16:00, met uiteraard tussendoor een pauze. Mocht het zijn dat je later pas kan aanschuiven, geen probleem, daar is aan gedacht. Ninja
BrookM
BrookM
Imperial Knight
Imperial Knight

Posts : 1362
Join date : 2013-03-29
Age : 39
Location : Hilversum

http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/user/profile/7375.page

Back to top Go down

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty Re: [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by Nagerash Tue Oct 27, 2015 8:50 am

heel misschien moet ik wat eerder weg. Maar dat is dan wel te regelen.
Nagerash
Nagerash

Posts : 81
Join date : 2015-03-04
Age : 37
Location : Utrecht

Back to top Go down

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty Re: [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by Thunderlions Tue Oct 27, 2015 9:10 am

Ik ben erbij, heb eindelijk tijd XD
Thunderlions
Thunderlions
Champion of Humanity
Champion of Humanity

Posts : 354
Join date : 2013-02-10

Back to top Go down

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty Re: [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by BrookM Tue Oct 27, 2015 9:15 am

En als je dat niet had dan komen we je halen, of je het nou wilt of niet. pig
BrookM
BrookM
Imperial Knight
Imperial Knight

Posts : 1362
Join date : 2013-03-29
Age : 39
Location : Hilversum

http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/user/profile/7375.page

Back to top Go down

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty Re: [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by Thunderlions Tue Oct 27, 2015 12:10 pm

Hahaha, goed excuus Very Happy
Thunderlions
Thunderlions
Champion of Humanity
Champion of Humanity

Posts : 354
Join date : 2013-02-10

Back to top Go down

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty Re: [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by vloerbrood Wed Oct 28, 2015 1:46 am

Zijn we echt van 11 tot 16:00 bezig of is er een grote kans dat we om zeg 2 uur al klaar zijn en daarna (als we er toch allemaal zijn ) nog een potje 40k kunnen spelen met een niet al te groot punten aantal ?
vloerbrood
vloerbrood

Posts : 426
Join date : 2013-02-16

Back to top Go down

[40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD Empty Re: [40K HALLOWEEN EVENT] NIGHT OF THE PLASTIC DEAD

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum